Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten

mijn wok heeft er nog geen last van , hier in de ardennen ongeveer 30 cm vlak en tegen de bermen tot 1 meter sneeuw ,  :D , spijtig van de vele ongevallen

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ga me nu toch echt af vragen hoe het nu zit met dat broeikas effect.Enige jaren geleden waren er verschillende weerkundigen die liepen te verkondigen dat het zo snel ging met de opwarming van de aarde dat we over enige jaren in de winter naar het strand konden en een elfstendentocht zat er zeker niet meer in.Ja je kan in de winter wel naar het strand als je maar een halve liter vuurwater mee neemt om je warm te houden.

Ik dacht wat een zegen dat ik dit op mijn oude dag ook nog mee mag maken,geen winter meer.

Ik geloof nu eerder dat we naar een 2e ijstijd toe gaan,het word steeds kouder.

 

Ja er ligt minder ijs op groenland maar was dat niet al eerder zo??Anders hadden ze het toch geen Groenland genoemd?Dan zou het waarschijnlijk witland heten neem ik aan.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt daar lijkt het op

 

De extremen zijn toegenomen niets is nog normaal bij het weer

Zo zullen we ons ook niet meer verbazen als over twee weken de temperatuur boven

de 30 graden is.

Alles gaat veel sneller komt de wind iets uit het noorden hebben we -15 graden en

even later komt de wind iets uit het zuiden hebben we +10 graden (25 graden in 2 dagen verschil)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom nu niet dat gunstige scenario Pukje van 25 graden want daar zitten we allen wel om te springen nu.En de lange termijn verwachting gaat ook nog lang niet naar die 25 graden toe.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...