Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten


Heerlijk weer... jammer dat het 's middags boven het vriespunt komt, want dan smelt de sneeuw.

Ik vind dit geweldig... wat mij betreft mag het zo blijven tot het weer herfst wordt!

Ik stel voor om de zomer nu eens een paar jaar over te slaan :)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk weer... jammer dat het 's middags boven het vriespunt komt, want dan smelt de sneeuw.

Ik vind dit geweldig... wat mij betreft mag het zo blijven tot het weer herfst wordt!

Ik stel voor om de zomer nu eens een paar jaar over te slaan :)

Spoor jij wel??? :D :D Voor mij mag alles wat met winter te maken heeft overgeslagen worden.Ik haat dit weer!! :eek:

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spoor jij wel??? :D :D Voor mij mag alles wat met winter te maken heeft overgeslagen worden.Ik haat dit weer!! :eek:

 Dat heb ik met de zomer... ;)  ik haat de zomer... ik kan heel erg slecht tegen de warmte... slaap dan slecht, voel me niet lekker als het boven de 20 graden komt buiten (want dan wordt het binnen nog warmer).

Ik zou er wel wat voor over hebben om nooit meer een zomer te hoeven ondergaan.

Ik tel altijd af van mei tot eind september... dan wordt het weer beter! (voor mij).

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sprietje wil dit niet meer opschrijven?Houd het alsjeblieft voor jezelf want ik word hier zo gedeprimeerd van. :D :D

Als de temperatuur in dit tempo hier omhoog blijft gaan hebben wij die 26 graden pas in september.................als hij dan al weer niet is gezakt. :P

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...