D.Quijote Geplaatst: 2 december 2010 Geplaatst: 2 december 2010 We hebben net een paar dagen regen gehad, maar nu is alles weer normaal. In de zon is het nu zo'n 25 graden Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 2 december 2010 Geplaatst: 2 december 2010 Vandaag weer een mooie witte deken hier. Gisteravond lag er helemaal niks meer. De hond vindt het prachtig!
Gast pooltje Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 lekker hoor dit weer gewoon een beetje winter. bij me collega in polen ligt een meter sneeuw. en hier in nl maar zeuren over die paar cm sneeuw en hele land in de stress.en nu oppeens allemaal aan de winterbanden
leo1949 Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 Op Schiphol hebben ze ook al problemen. Als je op teletekst kijk lijkt het wel of de tijd van de vulkaan Heyaflauwekul herleeft. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
katwezel Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 hier in de belgische ardennen beginnen ze met de ski's , heerlijk uitzicht op de besneeuwde vlakken , er staat wel een strak windje , dus goed aankleden is de boodschap , wij zitten lekker warm in de caravan ( we verwarmen met een warmtepomp lucht-lucht systeem ) is vrij zuinig in gebruik , voor zij die naar hier komen , de gewone wegen zijn goed bereidbaar , maar let op de kleine wegentjes , daar is het ZEER gevaarlijk M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
Checkin Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Let it snow ................ helemaal top Mijn weersvooruitzicht. Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Hoewel de dooi is ingezet geniet zowel de baas als de hond van het weer. Nog steeds een deels witte wereld.
Checkin Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Hier is het meeste weg.Houden zo. Dat zal hier gelukkig wel medio eind mei 2011 zijn (zie eerdere posting hierboven) Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Dagje dooi en nu vorst aan de grond, spekglad... Ook wel weer spannend, maar niet echt leuk voor iedereen.
Gerard 76 Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Net ff wat van de chinees gehaald maar ik zou daar bijna uitglijden over de stoep. Het glinsterde me tegemoet.
Gast wilco44 Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 FF off topic die chinees aan de haven is wel erg goed ga er in het seizoen regelmatig heen als ik werk op de riviera.
Neptunus Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Dat is altijd zo jammer in Nederland, voor je weet zit weer in die dikke laag dooiprut. Kijk, als het gesneeuwd heeft en er komt daarna een hogedruk gebied vriezen de wegen mooi droog en dat levert een mooi en soms langdurig plaatje op. Jammer van die dooi. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Tonskidutch Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 van mooi winterweer hier niets te bekennen. nog steeds hangt mist en die vriest op straten en trottoirs aan de voetwegen naar de winkels zijn spek Spekglad. -overigens ambulances rijden af en aan daar vele oudere mensen uitglijden / waaronder ik dus ook gisterenochtend als die mist niet opklaart wordt het nog wat met de avondspits. wees voorzichtig.! Opium Dead Can Dance
D.Quijote Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 Hier volop zomer, moest net de airco in de auto aanzetten, anders was het veels te warm. Salu2. D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Aanbevolen berichten