Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten

hier is het weer regen weertje gr

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gisteren dacht ik even dat het niet nodig was maar naar het zicht vandaag laat aanzien deze oproep maar wel (hoeft Leo ook niet met beginnende vulkaanuitbarstingen te komen).

Is alleen niet te tillen en erg warm.

post-51681-0-35125900-1369834153_thumb.jpg

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ín de grafiek zie je de temperaturen van de afgelopen dagen.

Het is nu 37°C en de maximum temperatuur vandaag wordt 44°C. Met stijgende tendens. :grin:

Wie wil er ruilen?

post-52831-0-81928200-1369895494_thumb.jpg

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier nu 9° en pik donker nacht

 het is buiten rustig vond ik 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan met het jaar slechter tegen de warmte, als het mogelijk zou zijn zou ik onmiddellijk emigreren naar Scandinavië.

 

en iedereen maar roepen dat het zo'n lekker weer is........... 

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

slecht weer gezien de economische situatie.....iedereen maar op terasjes zitten ipv te werken, winkels leeg.....

 

De echte hardcore weermannen vinden dit weer ook niets, niet genoeg actie. Maar ze worden door de redactie gedwongen om die onzintaal uit te slaan, anders ontslag.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan met het jaar slechter tegen de warmte, als het mogelijk zou zijn zou ik onmiddellijk emigreren naar Scandinavië.

 

en iedereen maar roepen dat het zo'n lekker weer is........... 

 

niet zo'n goed idee blijkbaar ...  :)

post-41082-0-92147200-1370630030_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan ook helemaal niet tegen de warmte... ik haat de zomers.... pffff. het ergste moet nog komen, maar iedere dag is er een denk ik altijd.

ik tel af tot half september... dan wordt het weer beter!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe vaker je tegen jezelf zegt dat je last van de hitte hebt hoe meer je ook last gaat krijgen.

Het menselijk brein is enorm goed in staat zich zelf voor de gek te houden en ook te laten geloven dat je er last van hebt.

Alleen de getallen met de woorden "graden Celsius" kan je al benauwd krijgen en laten zweten.

In plaats van bij elke gelegenheid je fobie te voeden zou je ook gewoon eens een psycholoog kunnen bezoeken om deze "angst" te overwinnen.

Het wil helemaal niet zeggen dat je gek bent, er zijn miljoenen mensen die wel iets hebben waar ze angstig en benauwd van worden waar andere mensen nog geen notie van hebben.

Meestal is overmatige stress of een ernstige gebeurtenis de oorzaak en je onderbewustzijn slaat alarm bij elke overeenkomstig signaal die je toen ervaren hebt.

Het goede nieuws is dat alle fobieën overwonnen kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Satcat... ik hou me iedere keer weer voor dat ze me er niet mee hebben... ik ga het rustig aan,probeer me niet vooraf op te winden als ik hoor dat het warm zal  worden... maar het mislukt telkens weer als ik het benauwd krijg door de hitte,,, tja...

Ik wil best naar een psycholoog... zolang die maar een goed werkende airco heeft :)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan mij niet warm genoeg worden en met name in Nederland.

Afgelopen winter ging de economie nog net niet in recessie door het hoge gasgebruik van de koude Nederlanders.. 

Al die doemdenkers die verkondigen dat de wereld opwarmt mogen van mij gelijk krijgen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...