Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten

he-he, is het eindelijk hier een keer iets beter, de hele middag al strak blauw, geen wolkje te zien. 

In de tuin werken had ik gelukkig al gedaan, vandaag slechts genieten  :D

Ik ben natuurlijk helemaal niks gewend, maar 40 graden, daar moet ik toch echt niet aan denken hoor. Dat trek ik niet.

Ik vraag me trouwens al af hoe je nog lekker kunt slapen, als het 's nachts nog steeds 20 graden of meer is. Bij mij was die airco allang aan geweest @Sprietje  :D

Link naar reactie
Delen op andere sites


....met alle deuren en ramen tegen elkaar open.

 

 

Salu2, D.Quijote

 

Is dat om de warmte naar binnen te halen of om eruit te laten  :D

 

Ach, het is natuurlijk ook maar net wat je gewend bent hè ? Na een lange koude winter bijvoorbeeld, dan voelt 15 graden al gauw heerlijk warm aan, maar in de zomer zijn diezelfde 15 graden maar erg koud...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer over het weer hebben , waarom weer ?? :D

 

Ik hou van de warmte :) , maar zon of ander straf licht , is dodelijk voor mijn ogen !!  :(

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ja afgelopen dinsdag was het raar weer. Het leek wel of het buiten een beetje grauw was. Net zoals toen de maan voor de zon kwam. Het was allemaal onscherp. Maar wel benauwd en drukkend.

 

Het is voor mij ook te warm. In huis nu 24 graden celsius. De CV zet ik zelfs nooit op die temperatuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

:crazy: Gelukkig hebben ze een veiligheids petje op hun hoofd gezet.

 

Hier is de top nog niet bereikt.

 

post-41873-0-36856200-1374407399.jpg

Weerrapport 21 juli 2013.jpg

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...