Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten


Ik vind het wel weer mooi geweest, dit weer is zwaar funest voor mijn agenda.

 

Vorige week al een afgelast examen gehad, maandagochtend vanwege de gladheid weer een aflasting. Vanmorgen waren hier ook alweer examens afgelast en om 13u waren de eerste examens die weer doorgingen. (geluk voor mijn kandidaat want van hem was dus het examen vorige week afgelast en nu dan wel doorgegaan en geslaagd). Morgenvroeg maar weer afwachten of de examens doorgaan of niet. Een afgelast examen kost me gewoon uren en aangezien ik zelfstandig ben kost het me ook gewoon geld.

 

Nee laat het wat betreft mijn werk maar lekker gaan dooien.

 

(voor de duidelijkheid, ik heb het over CBR examens, ik run een rijschool)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ferrarisat
filmpje in mooi twente elende


En dat was het en ik zat er midden in, normaal gesproken rij ik in minder dan 20 minuten van Almelo naar Enschede, hedenavond heb ik er 170 minuten over gedaan, poeh, poeh, poeh...

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ijsbaan van het dorp waar ik woon ligt aan de overkant van de straat, maar toen ik zojuist even bier (Gulpener, aanradertje laugh ) uit de schuur ging halen moest ik, omdat het momenteel achter het huis minstens net zo glad is als op die ijsbaan, ineens even denken aan een Russisch gezegde dat ik lang geleden eens in een Engelstalig boek tegenkwam:

 

Citaat:
The church is near but the road is icy, the bar is far away but I will walk very carefully

Voetje voor voetje dus, maar missie volbracht. :D

 

vGnp

 

 

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

sinds vannacht hier (Bayern) rond de 40-50cm sneeuw gevallen. En dan lees ik dit op telegraaf.nl:

 

Weer Alarm!

Het weerinstituut meldt dat er in het westen sneeuwbuien voorkomen. Plaatselijk kan er vijf tot tien centimeter sneeuw vallen. Ook in het zuiden kan het later gaan sneeuwen.

 

smile

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterker nog, hele Randstad staat stil, iedereen over de zeik.

 

Overigens gaat het volgende week weer dooien, zitten we weer in die sneeuwprut op de weg en de stoep.

 

Sneeuw is mooi en leuk als er een hogedruk gebied achteraan komt maar de laatste tijd is op en af.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...