Sprietje Geplaatst: 2 augustus 2013 Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 Oeffff..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
blitzteam Geplaatst: 2 augustus 2013 Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 oeffffffffffffff, beetje te veel van het goede. warmte vindt wel lekker, als ik vakantie heb. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 2 augustus 2013 Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 Och, en af en toe onder de kraan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Truus0007 Geplaatst: 2 augustus 2013 Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 of gewoon lekker de schaduw opzoeken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 2 augustus 2013 Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 Of een heerlijk ijsje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1pm Geplaatst: 2 augustus 2013 Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 ja hier achter in de tuin gaf t kwik 42 graden aan Joa zo gaat dat alaaf !!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 2 augustus 2013 Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 Of een heerlijk ijsje. Wauw!! dat gaat er nu wel in! Je brengt een mens wel op een idee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 2 augustus 2013 Moderator Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 Hier onweert het ondertussen en is de temperatuur gezakt naar 20 graden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerrit B Geplaatst: 2 augustus 2013 Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 Hier is het heldere hemel met geen zuchtje wind en nu om half een na een flinke sproeibeurt (voor de tijd was dus nog 27 graden) nog steeds 23 graden. In huis nog steeds een tropische temperatuur van 28 graden in de kamer en boven ben ik nog niet geweest want denk dat het daar, ondanks alle maatregelen, nog wel boven de 30 graden zal zijn. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
smetje limb.BE Geplaatst: 2 augustus 2013 Delen Geplaatst: 2 augustus 2013 het is hier in lommel nog heel goed 26° nu op mijn meter http://www.meteoservices.be/be/home/weer/weer-wereldwijd/weer-per-plaats/city/32X725/lommel.html 1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Geen drup regen gezien nog Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sverige Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Wat een ellende was het gisteren... maar nog even en het is hopelijk weer voorbij. gelukkig draait de airco hier de hele dag, en dan is het binnen gewoon 22 graden. Overigens, ijs lust ik altijd, of het nu -30 is of warmer... In Zweden wordt ondanks het iets koelere klimaat meer ijs gegeten dan in midden europa. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast catw Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Vandaag zal het ook wel "weer" aardig oplopen met de temperatuur als ik het zo zie. Het wordt gewoon siësta weer. Wind Windmeter W 1.4 km/h Windvlaag 2.7 km/h Richting W °270 Windtemperatuur 21 °C Min Windsnelheid 0 km/h @ 00:17 Max Windsnelheid 2.7 km/h @ 08:15 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Truus0007 Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Overigens, ijs lust ik altijd @Sverige, ken je dit ? Als je er ooit in de buurt komt, dan is dit zeker een aanrader. Je moet overigens wel geduld hebben, ik heb er wel eens bijna een uur in de rij gestaan, maar het wachten werd zeker beloond http://www.smultronstallet.se/page.asp?id=1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amager95 Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Mij zien ze nooit van zijn leven in Spanje.... wat een ellendig weer is dat. Ik tel de dagen af tot het weer voorbij is... en intussen loopt de stroomrekening flink op Sverige, behalve 6 december van elk jaar, hoop ik mee te mogen met de beste Sint maar helaas vroeger, op Duitsland 1 (Das Erste bestond nog niet) veel films met Geraldine Chaplin gezien. Spanje lijkt mij een heel interessant land, maar de temperatuur...nej tack (=vertaald nee bedankt) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten