Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten

We zijn weer een paar maanden verder met het weer en er komt weer sneeuw in ons land.

Sneeuw en gelijk paniek

 2 sneeuwvlokken komen elkaar tegen.
 Zegt de één tegen de ander:
"Ik ga naar Oostenrijk. een feestje bouwen.
  En jij"
"Ik ga naar Nederland, paniek zaaien." :grin:

aangepast door leo1949

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

LOL, Gerrit is zelf baas.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • Moderator

Ondertussen plakt de sneeuw aan de LNB en viel het beeld weg.

Gelukkig kan ik vanuit het dakraam die eenvoudig met een stok verwijderen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè-hè, eindelijk hier ook eens weer sneeuw. Heb net een lange wandeling gemaakt. Prachtig hoor, zo'n wit landschap. Heerlijk ook, dat gekraak van verse sneeuw onder je schoenen. Mag van mij nog rustig even doorwinteren hoor, maar helaas, het is van korte duur....

 

Zo, en nu eerst maar even weer opwarmen met een kop koffie  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

En nu zijn we meer dan een maand verder en komt er een lenteachtige zondag aan met een graad of 14.

 

En voor je het weet is het weer rokjesdag.

 

12b01f37e049117303e672d049935daa_large.j

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou mooier worden maar aan het bericht van Leo te zien krijgen we leentje's pokkeweer.

Voor de anderen een beter vooruitzicht bij de tijd.

post-51681-0-77049700-1425570396_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Joepie, ik lees net op de telegraaf dat we volgende week een hittegolf kunnen gaan krijgen. Het wordt in ieder geval heel warm. Nu is het maar bagger met die hagel buien die we gehad hebben vandaag.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...