leo1949 Geplaatst: 27 december 2014 Delen Geplaatst: 27 december 2014 (aangepast) We zijn weer een paar maanden verder met het weer en er komt weer sneeuw in ons land.Sneeuw en gelijk paniek 2 sneeuwvlokken komen elkaar tegen. Zegt de één tegen de ander:"Ik ga naar Oostenrijk. een feestje bouwen. En jij""Ik ga naar Nederland, paniek zaaien." 27 december 2014 aangepast door leo1949 Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerrit B Geplaatst: 27 december 2014 Delen Geplaatst: 27 december 2014 Ik ben blij dat ik maandag maar 3Km hoef te rijden naar mijn klus. Er zal toch maar een vlokje sneeuw vallen terwijl je naar het westen moet suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 28 december 2014 Delen Geplaatst: 28 december 2014 Twee sneeuwvlokjes komen elkaar tegen. Zegt de één tegen de ander waar ga jij naar toe. Ik ga naar Oostenrijk lol maken. En waar ga jij naar toe.? Ik ga naar Nederland, paniek zaaien. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ronaldsl Geplaatst: 28 december 2014 Delen Geplaatst: 28 december 2014 Voor Gerrit... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 28 december 2014 Moderator Delen Geplaatst: 28 december 2014 LOL, Gerrit is zelf baas. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ronaldsl Geplaatst: 28 december 2014 Delen Geplaatst: 28 december 2014 DAT bedacht ik me later ook Ceesv.............. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 24 januari 2015 Moderator Delen Geplaatst: 24 januari 2015 Ondertussen plakt de sneeuw aan de LNB en viel het beeld weg. Gelukkig kan ik vanuit het dakraam die eenvoudig met een stok verwijderen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Truus0007 Geplaatst: 24 januari 2015 Delen Geplaatst: 24 januari 2015 Hè-hè, eindelijk hier ook eens weer sneeuw. Heb net een lange wandeling gemaakt. Prachtig hoor, zo'n wit landschap. Heerlijk ook, dat gekraak van verse sneeuw onder je schoenen. Mag van mij nog rustig even doorwinteren hoor, maar helaas, het is van korte duur.... Zo, en nu eerst maar even weer opwarmen met een kop koffie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 28 januari 2015 Delen Geplaatst: 28 januari 2015 in ieder geval kutweer. ofschoon we deze winter nog best veel geluk hebben gehad qua weer moet ik er niet aan denken hoeveel ellende die arme amerikanen de laatste paar dagen hadden in massa-shousets Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
edbe Geplaatst: 28 januari 2015 Delen Geplaatst: 28 januari 2015 morgen weer sneeuw vermeld 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
leo1949 Geplaatst: 4 maart 2015 Delen Geplaatst: 4 maart 2015 En nu zijn we meer dan een maand verder en komt er een lenteachtige zondag aan met een graad of 14. En voor je het weet is het weer rokjesdag. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast catw Geplaatst: 5 maart 2015 Delen Geplaatst: 5 maart 2015 Het zou mooier worden maar aan het bericht van Leo te zien krijgen we leentje's pokkeweer. Voor de anderen een beter vooruitzicht bij de tijd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaas Geplaatst: 30 mei 2015 Delen Geplaatst: 30 mei 2015 Joepie, ik lees net op de telegraaf dat we volgende week een hittegolf kunnen gaan krijgen. Het wordt in ieder geval heel warm. Nu is het maar bagger met die hagel buien die we gehad hebben vandaag. Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gene 1225 Geplaatst: 17 november 2015 Delen Geplaatst: 17 november 2015 Blijkbaar al zes maanden geen "weer" geweest, tijd voor een update: stevige wind vannacht... Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wolverine Geplaatst: 18 november 2015 Delen Geplaatst: 18 november 2015 idd was de moeite :-) VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten