D.Quijote Geplaatst: 25 januari 2016 Delen Geplaatst: 25 januari 2016 Even niet over het weer, maar we hadden er vannacht weer een, en weer wakker geworden, 6.1 voor de kust van Marocco http://earthquaketrack.com/quakes/2016-01-25-04-22-02-utc-6-1-10 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Drs. IJzerbout Geplaatst: 25 januari 2016 Delen Geplaatst: 25 januari 2016 Het is 29°C op dit moment...dus het gaat de goede kant op. Geheel wolkenloos. Maar dat is altijd eigenlijk zo. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joker1 Geplaatst: 25 januari 2016 Delen Geplaatst: 25 januari 2016 Hier op Bali is het nu 29 graden om 21.42 en dat zal vannacht niet veel veranderen. Morgen is het dan weer een graad of 32 met af en toe een bui regen. Gr:Toon Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ronaldsl Geplaatst: 25 januari 2016 Delen Geplaatst: 25 januari 2016 Tis hier nu ongeveer 13 graden, een Nederlands record in deze tijd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 25 januari 2016 Moderator Delen Geplaatst: 25 januari 2016 Ach ja, het was 13,3 graden vandaag, een record. Iedereen is ondertussen vergeten dat het 3 dagen geleden 12,2 Graden was.... in 1918! https://weerstatistieken.nl/ Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast catw Geplaatst: 25 januari 2016 Delen Geplaatst: 25 januari 2016 Inderdaad wel lekker weer, ik zit hier te niezen en kan gelijk naar de keuken glijden om wat keukenrol te pakken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 25 januari 2016 Delen Geplaatst: 25 januari 2016 zaterdag en zondag nog eens 15 cm sneeuw erbij hedenochtend glijdend en schuifelend naar het centrum vanavond alles weg gesmolten 9 graden het blijft nog kwakkelen tot de ijsheiligen Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast catw Geplaatst: 25 januari 2016 Delen Geplaatst: 25 januari 2016 Maar van Amsterdam, driehoog achter, naar waar je nu zit moet je dat voor lief nemen het weer is daar kouder. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 25 januari 2016 Moderator Delen Geplaatst: 25 januari 2016 Daarvoor is het van de zomer weer warmer. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 25 januari 2016 Delen Geplaatst: 25 januari 2016 ja landklimaat leerden we op de lagere school... en extreem veel minder wind ( in adam had je 's ochtend tegenwind en 's avonds ook ) Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast catw Geplaatst: 25 januari 2016 Delen Geplaatst: 25 januari 2016 (aangepast) Die wind was voor mij prima, als ik niet door de waterpolitie weggehaald werd voer ik in mijn zeilbootje mooi van de valkenwegpont tot de tolhuispont. Maar ja mocht niet en toen vond ik het ook wel leuk op de politieboot mee te gaan en toen wist ik echt niet meer dat ik terug naar de sixhaven moest. Ouders hebben toen wel op hun kop gehad maar ja ik was gewoon ondernement en mijn bootje was alles alleen toen net vijf jaar of zo. 25 januari 2016 aangepast door catw Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Drs. IJzerbout Geplaatst: 26 januari 2016 Delen Geplaatst: 26 januari 2016 Hier op Bali is het nu 29 graden om 21.42 en dat zal vannacht niet veel veranderen. Morgen is het dan weer een graad of 32 met af en toe een bui regen. Je gaat me toch niet vertellen dat het daar warmer is dan bij mij hè... :mad: "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joker1 Geplaatst: 26 januari 2016 Delen Geplaatst: 26 januari 2016 Je gaat me toch niet vertellen dat het daar warmer is dan bij mij hè... IK weet het wel zeker,nu ook nog 30 graden. Gr:Toon Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Drs. IJzerbout Geplaatst: 26 januari 2016 Delen Geplaatst: 26 januari 2016 Kut..... :D "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joker1 Geplaatst: 26 januari 2016 Delen Geplaatst: 26 januari 2016 Kut..... :D Je kan niet alles hebben.... Gr:Toon Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten