astro iris Geplaatst: 7 maart 2016 Delen Geplaatst: 7 maart 2016 Klote sneeuw, fuck off, de Lente wil ik. Heb er toch van genoten, eerste sneeuw hier deze winter, jammer was al met de middag verdwenen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
astro iris Geplaatst: 7 maart 2016 Delen Geplaatst: 7 maart 2016 Klote sneeuw, fuck off, de Lente wil ik. Heb er toch van genoten, eerste sneeuw hier deze winter, jammer was al met de middag verdwenen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: 8 maart 2016 Delen Geplaatst: 8 maart 2016 Helaas is sneeuw inderdaad steeds meer een bijzonderheid in ons deel van de wereld. Nog even en we hebben alleen nog fotomateriaal om te bewijzen dat het hier kon sneeuwen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Denisdaf Geplaatst: 8 maart 2016 Delen Geplaatst: 8 maart 2016 Standheizung? Nog nooit gebruikt 's nachts. soms al eens als ik langere tijd moet wachten tijdens landen en of lossen, maar daar blijft het bij. ' S nachts alles uit, lakentje over me ( tegen de zuchtjes want een beetje wind op m'n lijfje maakt me dan weer wel wakker ) en dodo tot "die ochen kom". Standkachel droogt alles uit, slijmvliezen, en 's morgens een droge hoest, tot de middag, neen merci. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 11 maart 2016 Moderator Delen Geplaatst: 11 maart 2016 Hoe is het ondertussen bij Drs. Ijserbout? Ik zie bij de feedhunters allemaal beelden van kamelen in de regen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Drs. IJzerbout Geplaatst: 19 maart 2016 Delen Geplaatst: 19 maart 2016 Lekker warm op mijn nieuwe locatie: Abuja, Nigeria Gisteren was het 38°C en nu is het net over de 30° met onweersbuien ´s avonds. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 19 maart 2016 Moderator Delen Geplaatst: 19 maart 2016 Ben je weggespoeld op je oude stek? Ik heb beelden gezien van zwemmende kamelen. Wel een hele wisseling van cultuur en klimaat. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 19 maart 2016 Delen Geplaatst: 19 maart 2016 Droevig maar er schijnt zonneschijn aan te komen, wat voor een verjaardagviering (90) wel weer oke is als het bezoek aankomt Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Drs. IJzerbout Geplaatst: 19 maart 2016 Delen Geplaatst: 19 maart 2016 (aangepast) Ben je weggespoeld op je oude stek? Ik heb beelden gezien van zwemmende kamelen. Wel een hele wisseling van cultuur en klimaat. Ik was de afgelopen week niet in de UAE dus ik weet nieks van regen of zo. Abuja..is maar tijdelijk. Maar daar ben ik de komende tijd wel vaker. :grin: 19 maart 2016 aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
leo1949 Geplaatst: 26 april 2016 Delen Geplaatst: 26 april 2016 Weer met Koningsdag. Vorst aan de grondMaxima 8 graden Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gene 1225 Geplaatst: 26 april 2016 Delen Geplaatst: 26 april 2016 (aangepast) ehh... Leo, kan het ook omgekeerd ? Wij hebben hier in Vlaanderen zowat alles gehad: van regen tot hagel en smeltende sneeuw met zelfs een donderslag en af en toe een stralende zon: meer moet dat toch niet zijn . 26 april 2016 aangepast door Gene 1225 Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 26 april 2016 Delen Geplaatst: 26 april 2016 Nou met ruim 21 graden en volop zon prima weer op het terras. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sverige Geplaatst: 26 april 2016 Delen Geplaatst: 26 april 2016 Hier in Denemarken ook prachtig weer... Ik ben erg tevreden. Gisteren en eergisteren erg veel zon, maar gelukkig bleef de temperatuur goed... het werd ca 6 graden, 's ochtends lag er beide dagen wat sneeuw, maar die smolt toen de zon hoger kwam... Nu hebben we wat meer regen en het waait wat harder. temperatuur ca 5 graden. Ik ben erg tevreden en blij. Wat mij betreft heerlijk weer. Zo mag het de hele zomer zijn. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 26 april 2016 Delen Geplaatst: 26 april 2016 Hè bah, ik moet er niet aan denken, de hele zomer met maximaal 5 graden met regen en flinke wind. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sverige Geplaatst: 26 april 2016 Delen Geplaatst: 26 april 2016 ik raak al depressief als ik aan hitte van 20 graden en meer denk... gelukkig zijn we allemaal anders - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten