Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Nergens in Europa was het gisteren warmer dan in de Limburgse Kempen. In Kleine Brogel werd een temperatuur van 28,6 graden gemeten, de hoogste waarde in Europa.

 

Bron : KMI Belgie.

 

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan ben ik heel erg blij dat ik daar niet was op dat moment, Crazy sat! wat vreselijk...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja , met Pasen heb ik dit nog nooit geweten. Gelukkig heeft mijn zoon een zwembad(je) , water 22° , hééérlijk. smile

 

Mijn buren zitten aan de Algarve , 19° en regen..... :D

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in Zuid-Spanje heeft het veel geregend, zodat diverse puntmutsen processies met pasen zijn afgelast. Ook de temperatuur valt wat tegen, gelukkig schijnt nu de zon weer. Vanaf volgende week wordt het hier weer zomer. En de zomer in Nederland is nu natuurlijk voorbij, dat wordt weer een jaartje wachten op wat mooie dagen.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sverige
Dan ben ik heel erg blij dat ik daar niet was op dat moment, Crazy sat! wat vreselijk...


Ik ben geen liefhebber van hitte maar de afgelopen dagen was het goed te doen hoor, vooral als de nachten nog een beetje koel zijjn.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: Sverige
Dan ben ik heel erg blij dat ik daar niet was op dat moment, Crazy sat! wat vreselijk...


Ik ben geen liefhebber van hitte maar de afgelopen dagen was het goed te doen hoor, vooral als de nachten nog een beetje koel zijjn.


Nu is voor mij ook niet lekker meer, benauwde nacht gehad, één grote stofzooi hier op de veluwe.

Mag wel een graadje minder.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nou ik mag hopen dat de winter vroeg begint. Ik ben bang dat ik hier veel reactie op zal krijgen...

Want het overgrote deel van de mensen zijn zonneliefhebbers. Ik ben blij met temperaturen onder de 18 graden Celcius.

Als hartpatient is een drukkende zomerdag voor mij een horror.

Dus in de zomer blijf ik overdag dan ook binnen en kan van het mooie weer nul komma nul genieten.

 

Maar op een mooie herfst/winter dag ben ik helemaal de man, dan pas leef ik op.

De meesten in mijn omgeving verklaren me voor gek.

Maar het gaat zover dat ik erover denk om te emigreren naar een kouder land!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent niet de enige hoor. En voor die mensen die fysiek last hebben van hoge temperaturen is het vervelend als tijdens een hittegolf al die weermannetjes en vrouwtjes roepen dat "het mooie weer aanhoudt".

 

Maar onder de 18 graden is wel erg fris, zelfs de kamertemperatuur ligt hoger, dan zal je toch naar Scandinavië moeten verhuizen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Eindelijk regen!

Die vieze stuifmeelzooi en stof van de straat en verkoeling. Het mag van mij voor de droge grond wel even doorregenen.

Heerlijk!


Ik wou dat we hier regen was gevallen waren we tenminste ook van die stofzooi e.d. af.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...