Psychosammie Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 19 uur geleden zei pollegazon: Wil je ons jaloers maken, Sprietje? Het is je gelukt, zou ook liever in Spanje zitten right now Ik ben absoluut niet jaloers. Geweldig die 4 jaargetijden in Nederland. Laat die meter sneeuw maar komen. Vrienden van ons wonen in Florida. Hebben daar maar 2 seizoenen, heet en snikheet. Overigens zijn vrienden van ons net teruggekomen met hun camper vanuit Spanje en Portugal omdat het waardeloos weer was. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Penthe Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Hier is het 18 graden buiten met een blauwe heldere hemel, al bakkie gedronken op een terras vanmorgen, zondag wordt het 20 graden!
D.Quijote Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 45 minuten geleden zei Psychosammie: Overigens zijn vrienden van ons net teruggekomen met hun camper vanuit Spanje en Portugal omdat het waardeloos weer was. Ik weet niet waar ze waren,maar is hier niets van te merken, de laatste maanden 3 dagen regen gehad, eigenlijk veels te weinig, de stuwmeren raken leeg. M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Psychosammie Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Ik gok aan de noord kant. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Sprietje Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Ja ik begrijp ook niet hoe ze er bij komen dat het slecht weer was in Zuid-Spanje. Ik was 1 dec. in het Roman theater in Cartagena waar ik een foto had genomen. Bestaat er nog mooier weer dan dit met deze diep blauwe lucht? Het is sinds die tijd niet veranderd.
Moderator ceesv Geplaatst: 8 december 2017 Moderator Geplaatst: 8 december 2017 Zo erg was het niet Sjaak, ik was vanochtend rond 10: 30 uur ook op de A 73 en er was alleen een beetje natte sneeuw. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 1 uur geleden zei Sprietje: Ik was 1 dec. in het Roman theater in Cartagena helemaal nep niks origineel aan Now We Are Free Lisa Gerrard, Gavin Greenaway, The Lyndhurst Orchestra
luisteraar Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Een gebrek aan rij ervaring. Wat voor de een makkelijk is is voor een ander onverkoombaar
Sprietje Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 (aangepast) Helemaal niet Tonskidutch, die foto komt zo uit mijn fototoestel of dacht je dat ik met fotoshop de wolken heb weggehaald die er niet waren? 8 december 2017 aangepast door Sprietje
Tonskidutch Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 ja das duidelijk, maar het is geen romeins gebouwd stuk geschiedenis, het is na gebouwd - namaak Now We Are Free Lisa Gerrard, Gavin Greenaway, The Lyndhurst Orchestra
Moderator ceesv Geplaatst: 8 december 2017 Moderator Geplaatst: 8 december 2017 1 uur geleden zei Sjaak(k): Nou gebrek aan rijervaring, je zal de kilometers (en service auto's) die ik in mijn 69 jarige leven als service monteur afgelegd heb nog moeten rijden. Sjaak, jij reed als eerste wagen in de file waarin ik stil stond. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Heb je wel winterbanden, Sjaak? Want dan rijdt het wel redelijk ontspannen met wat lagere snelheid zolang de wissers het bij kunnen houden. Of ben je er zo eentje die er van overtuigd is dat het die paar maanden in het jaar geen probleem is een gevaar op de weg met een hoger overlijdensrisico te zijn? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
minplus Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Da's ook een filosofie. Die 4 seizoenenbanden zijn niet gek, altijd een 8, behalve bij sneeuw en ijs. Maar een aardig alternatief voor de winter en veel beter dan op zomerbanden blijven rijden. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Penthe Geplaatst: 8 december 2017 Geplaatst: 8 december 2017 Ik liep net met 1 van mijn honden buiten en het is gewoon warm Als dat zo door gaat kunnen we met kerst gewoon lekker buiten eten.
Moderator ceesv Geplaatst: 8 december 2017 Moderator Geplaatst: 8 december 2017 Ik kom net thuis van een ritje snelweg. Je haalde de wagens zonder winterbanden er zo uit. 3 lagen er in de greppel. Een hing er in een lantarenpaal. In 2 stonden in een akker geparkeerd. Verder reden er nog een paar stapvoets en slingerend. Je kan best zonder winterbanden in Nederland, wanneer je de wagen aan de kant van de weg laat staan bij winterweer. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten