Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten


4 uur geleden zei ceesv:

Feit is, dat er vandaag in Nederland weer tientallen wagens in een ongeval verwikkeld zijn omdat er geen winterbanden gemonteerd zijn.

 

 

BS! Die ongevallen zijn ontstaan omdat men de rijstijl niet heeft aangepast aan het weer en de schoeisel van de auto.

  • Bedankt 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een gelul weer hier van fanatieke zomerbandenrijders, zo in de trant van m'n opa is 90 geworden en rookte en zoop als een ketter. En als je rookt en zuipt moet je wel veel voorzichtiger lopen maar wie niet rookt of zuipt gaat automatisch veel te hard lopen en dat is heel gevaarlijk en ik kan het weten want ik rook en zuip al jaren.

 

De enige reden om geen winterwielen te nemen is als je het geld niet hebt voor een paar velgen van de sloop of je auto binnen een paar maanden weg wilt doen.

En je zult maar iemand dood rijden met je glibberende zomerbanden, zoals ik ze vandaag weer zag slingeren op de aangereden sneeuw bij 40 per uur....

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei minplus:

Wat een gelul weer hier van fanatieke zomerbandenrijders, zo in de trant van m'n opa is 90 geworden en rookte en zoop als een ketter. En als je rookt en zuipt moet je wel veel voorzichtiger lopen maar wie niet rookt of zuipt gaat automatisch veel te hard lopen en dat is heel gevaarlijk en ik kan het weten want ik rook en zuip al jaren.

 

De enige reden om geen winterwielen te nemen is als je het geld niet hebt voor een paar velgen van de sloop of je auto binnen een paar maanden weg wilt doen.

En je zult maar iemand dood rijden met je glibberende zomerbanden, zoals ik ze vandaag weer zag slingeren op de aangereden sneeuw bij 40 per uur....

 

En in uw toestand zou je dan de weg opgaan, besneeuwd of niet ......hik

 

drunk-guy.jpg

 

Dat loopt natuurlijk niet goed af hé

 

drunk_people_640_43.jpg

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Tripleboy:

 

En in uw toestand zou je dan de weg opgaan, besneeuwd of niet ......hik

 

drunk-guy.jpg

 

Dat loopt natuurlijk niet goed af hé

 

drunk_people_640_43.jpg

 

 

:grin:

 

Maar dat zijn idd. de schijnargumenten om met zomerbanden te blijven rijden..

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei minplus:

 

 

:grin:

 

Maar dat zijn idd. de schijnargumenten om met zomerbanden te blijven rijden..

Halelua hoeveel uur hebben wij in Nederland sneeuw op de straat per jaar? 

Ga die tijd thuis of tankstation een kop koffie drinken. 

En de treinen moeten spikes banden krijgen. 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk, leuk, leuk....

Het gaat om wat lagere temperaturen en met al dan niet aangereden sneeuw wordt het pas echt extreem met zomerbanden.

En hoeveel van de miljoen (?) zomerbandenrijders blijven dan thuis of een groot aantal uren in een tankstation bivakkeren?

Kom nou.

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de wetgever cq op aandringen verzekeringen een voordeel ziet in verplichting winterbanden dan was die wet gemaakt. 

Het klimaat in Nederland is zo dat geen sprake is van sneeuw overlast. 

In Duitsland is dat anders alpen enz daar kunnen ze geen wet maken enkel voor het zuiden maar met de beperking enkel verplicht bij matsch en sneeuw. 

België heeft een soortgelijke wetgeving. 

Zoals gezegd bij rot weer blijf ik thuis en als noodzaak bestaat een taxi. 

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...