Sprietje Geplaatst: 10 december 2017 Geplaatst: 10 december 2017 Wat een onzinnige opmerking om te beweren dat als een band op 1,3 bar staat je op de velgen rijdt.
luisteraar Geplaatst: 10 december 2017 Geplaatst: 10 december 2017 Bij sneeuw is het grootste gevaar de vrachtwagens. Die zijn meestal betrokken bij ongelukken.
Mojo Geplaatst: 10 december 2017 Geplaatst: 10 december 2017 14 minuten geleden zei luisteraar: Bij sneeuw is het grootste gevaar de vrachtwagens. Die zijn meestal betrokken bij ongelukken. Zijn daar statistieken van? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
luisteraar Geplaatst: 10 december 2017 Geplaatst: 10 december 2017 Die zullen er wel zijn bij cbs. Als jeje ogen de kost geeft bij het kijken naar de nieuws beelden op tv kom je zelf tot die conclusie
Mojo Geplaatst: 10 december 2017 Geplaatst: 10 december 2017 Zojuist zei luisteraar: Die zullen er wel zijn bij cbs. Als jeje ogen de kost geeft bij het kijken naar de nieuws beelden op tv kom je zelf tot die conclusie Juist en daar gaat jouw opmerking dus mis. Zeer begrijpelijk want als er vrachtwagens betrokken zijn bij ongelukken is de ravage vaak groter. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
cookie monster Geplaatst: 10 december 2017 Geplaatst: 10 december 2017 (aangepast) Of , Oh , wa'n ellendig rotweer , woar bleft die facteur , verdoemme !!!! 10 december 2017 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Anoniem Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 5 uur geleden zei luisteraar: Bij sneeuw is het grootste gevaar de vrachtwagens. Die zijn meestal betrokken bij ongelukken. En dat is dus werkelijk de grootst mogelijke onzin van het hele topic. Wat is zijn druk op de weg per band en wat is jou druk op de weg?
luisteraar Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 (aangepast) @kiekiek ik moet me verslagen geven en je hebt gelijk. Doden in het verkeer veroorzaakt door vrachtwagens zijn geen doden die tellen niet mee je mag alleen doden tellen bij zomerbanden de doden bij winterbanden tellen ook niet. winterbanden onder zomerse omstandigheden dus boven 7 graden en droog zijn slechter als zomerbanden. Bij regen zijn zomerbanden ook beter. 11 december 2017 aangepast door luisteraar
Guide Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 9 uur geleden zei minplus: Wat weer een reactie, Sjaak...... Is anders wel leuk. Ik zie toch erg veel aannames hier misschien wel telepatische gaven. 1
Guide Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 9 uur geleden zei Sprietje: Wat een onzinnige opmerking om te beweren dat als een band op 1,3 bar staat je op de velgen rijdt. Mag je vinden Sprietje, echter zie ik van jou grotere onzin met name ongefundeerde aannames.
trust Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 1 minuut geleden zei Penthe: Oef, zomerbanden, winterbanden. Uniek , een sneeuwman met aambeien . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Moderator ceesv Geplaatst: 11 december 2017 Moderator Geplaatst: 11 december 2017 Ik kan uit alleen maar vaststellen dat zomer en winterbanden het verschil uitmaken tussen een ongeleid projectiel of voertuig beheersing bij de huidige weersomstandigheden. Ik moet er niet aan denken een schuiver te maken en een paar voetgangers van de weg te vegen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Penthe Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 In de jaren 80 had je het nooit over winter of zomerbanden toen waren het gewoon banden altijd op gereden sneeuw of geen sneeuw nooit een schuiver gemaakt want gelukkig kan ik wel autorijden.
luisteraar Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 1 minuut geleden zei ceesv: Ik moet er niet aan denken een schuiver te maken en een paar voetgangers van de weg te vegen. Dan heb jij je Rijstijl niet aangepast. Dit kan gebeuren bij zomer en winterbanden. Rijstijl aanpassen tot 0 km is ook mogelijk dus auto laten staan.
Aanbevolen berichten