Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten


12 uur geleden zei Sprietje:

Ik denk minstens 90% op zomerbanden.

 

Graag onderbouwing, en niet met de pet er naar gooien, voor de meeste chauffeurs is rijden onder dergelijke omstandigheden ongeacht de banden duidelijk te hoog gegrepen, dat zien we hier vandaag alweer.

 

Overigens in uw Spanje ga je niet veel deskundigheid over dit weertype opdoen, ;)

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei ceesv:

Ik kan uit alleen maar vaststellen dat zomer en winterbanden het verschil uitmaken tussen een ongeleid projectiel of voertuig beheersing bij de huidige weersomstandigheden.

Ik moet er niet aan denken een schuiver te maken en een paar voetgangers van de weg te vegen.

 

Sorry, maar u blijft het best binnen met dergelijk weertype, met een verkeerde instelling de baan opgaan is er al over hoor.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat je doet Guide, als jij met zomerbanden aan de kant van de weg staat, ga je lekker wachten totdat de sleepdienst je op komt halen. Als ik op zomerbanden zou rijden en ik kom in dezelfde situatie, laat ik lucht uit m'n banden lopen en rij gewoon rustig verder naar huis.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Penthe:

Hallo 70% van Spanje ligt momenteel dik in de sneeuw, en hier valt wel wat meer dan in Nederland.

 

 

Lol, weet u Spanje wel liggen

 

11 december 2017 - Het is tijdelijk wisselvallig, maar vanaf dinsdag wordt het in het centrum en zuiden zonnig en droog. De temperatuur ligt rond 11 graden in Madrid, 14 in Barcelona en 17 in Sevilla. In het noorden is het iets frisser en komen dagelijks buien voor. Warmte kun je vinden op de Canarische Eilanden. In Playa de las Américas wordt het met gemak 24 graden en schijnt de zon volop.

 

463

 

Als u sneeuw ziet liggen bij dergelijke temperaturen dient u even bij de dokter langs te gaan, want dan is men aan het hallucineren .

 

http://www.weersverwachting.nl/wereldweer/europa/spanje

 

Let it Snow

 

Snow-Trac.jpg

 

 

aangepast door Tripleboy
  • Haha 1

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sjaak(k):

PS. Mijn banden staan voor altijd op 2.8 bar (eco)

 

Verdorie Sjaak, levensgevaarlijk! Ik zie een mooi topic aankomen voor als deze winter des doods voorbij is.

 

http://www.amt.nl/techniek/artikel/2009/4/rijden-met-hogere-bandenspanning-2009-4-1019764

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...