Penthe Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 (aangepast) Vermoeiend deze discussie, je kan wel of je kan niet auto rijden. Je kan ook sneeuw ketting om je zomerband leggen. 11 december 2017 aangepast door Penthe
luisteraar Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 4 minuten geleden zei Penthe: , je kunt wel of je kunt niet auto rijden. Overschatting van je vaardigheden veroorzaakt de meeste ongelukken. Overschatten van de veiligheid van winterbanden ook. 1
Penthe Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 Ik heb al meer dan 30 jaar mijn rijbewijs dagelijks op de weg weer of geen weer en nog nooit een ongeluk gehad, nee ik overschat niets. Vroeger waren de autoschool leraren net even dat tikkie beter.
Tripleboy Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 12 uur geleden zei Sprietje: Ik denk minstens 90% op zomerbanden. Graag onderbouwing, en niet met de pet er naar gooien, voor de meeste chauffeurs is rijden onder dergelijke omstandigheden ongeacht de banden duidelijk te hoog gegrepen, dat zien we hier vandaag alweer. Overigens in uw Spanje ga je niet veel deskundigheid over dit weertype opdoen, GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
TangoBravo Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 Is dit nu een topic over het weer of een topic over banden? T B
Tripleboy Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 37 minuten geleden zei ceesv: Ik kan uit alleen maar vaststellen dat zomer en winterbanden het verschil uitmaken tussen een ongeleid projectiel of voertuig beheersing bij de huidige weersomstandigheden. Ik moet er niet aan denken een schuiver te maken en een paar voetgangers van de weg te vegen. Sorry, maar u blijft het best binnen met dergelijk weertype, met een verkeerde instelling de baan opgaan is er al over hoor. GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Penthe Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 Hallo 70% van Spanje ligt momenteel dik in de sneeuw, en hier valt wel wat meer dan in Nederland.
Penthe Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 2 minuten geleden zei TangoBravo: Is dit nu een topic over het weer of een topic over banden? T B Dat probeerde ik dus al meerdere malen aan te halen, je mag dus eigenlijk vanaf nu legaal offtopic op dit forum. Je kunt altijd als argument dit draadje naar boven halen.
Tonskidutch Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 volgens mij is het een gezwel aan zijn penis Apocalypse Cigarettes After Sex
luisteraar Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 Het is nog altijd (winter) weer gerelateerd. Met het huidige weer hebben wij besloten binnen te blijven
Penthe Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 Een raket mag ook niet of wel opstijgen dat is ook weer gerelateerd, zo kun je natuurlijk wel verder blijven zoeken. Maar het heeft niets te maken met het huidige weer van de gebruikers van het forum. Mijn sneeuwpop is ook offtopic weer gerelateerd.
Sprietje Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 Weet je wat je doet Guide, als jij met zomerbanden aan de kant van de weg staat, ga je lekker wachten totdat de sleepdienst je op komt halen. Als ik op zomerbanden zou rijden en ik kom in dezelfde situatie, laat ik lucht uit m'n banden lopen en rij gewoon rustig verder naar huis.
Tripleboy Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 (aangepast) 28 minuten geleden zei Penthe: Hallo 70% van Spanje ligt momenteel dik in de sneeuw, en hier valt wel wat meer dan in Nederland. Lol, weet u Spanje wel liggen 11 december 2017 - Het is tijdelijk wisselvallig, maar vanaf dinsdag wordt het in het centrum en zuiden zonnig en droog. De temperatuur ligt rond 11 graden in Madrid, 14 in Barcelona en 17 in Sevilla. In het noorden is het iets frisser en komen dagelijks buien voor. Warmte kun je vinden op de Canarische Eilanden. In Playa de las Américas wordt het met gemak 24 graden en schijnt de zon volop. Als u sneeuw ziet liggen bij dergelijke temperaturen dient u even bij de dokter langs te gaan, want dan is men aan het hallucineren . http://www.weersverwachting.nl/wereldweer/europa/spanje Let it Snow 11 december 2017 aangepast door Tripleboy 1 GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
luisteraar Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 Woestijn zand ziet ook uit als sneeuw daar moet je inderdaad lucht uit de banden halen.
Psychosammie Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 1 uur geleden zei Sjaak(k): PS. Mijn banden staan voor altijd op 2.8 bar (eco) Verdorie Sjaak, levensgevaarlijk! Ik zie een mooi topic aankomen voor als deze winter des doods voorbij is. http://www.amt.nl/techniek/artikel/2009/4/rijden-met-hogere-bandenspanning-2009-4-1019764 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten