Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 2


Bigfoot

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Het probleem is heel eenvoudig samen te vatten.

 

Bij gelijke snelheid hebben degenen met zomerbanden een twee keer zo lange remweg.

Verder is de koersvastheid bij de zomerband beduidend minder als bij de winterband.

 

Je hebt het dus zelf in de hand of je het risico wilt beperken.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
10 minuten geleden zei trust:

Mijn collega is van het weekend van achteren op de snelweg aangereden door een personenauto voorzien van winterbanden die door de gladheid in een slip is geraakt.

Misschien was de snelheid van je collega een deel van het probleem?

 

Op dit moment is de snelheid op de A 73 20 km/uur!

 

Wanneer je collega ook die snelheid had kan ik mij voorstellen dat het achterop komend verkeer een inschattingsfout maakt en bij je collega in de koffer terecht komt.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Efin, voor vanavond code rood, en morgen ochtend ook nog de nodige winterse neerslag

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei astro iris:

Wat ik vandaag wel opgemerkt heb, dat wagens met achterwiel aandrijving,  meer problemen hebben op hellingen dan voorwiel aangedreven wagens. Oorzaak?

Minder gewicht (druk) op de aangedreven wielen 

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei astro iris:

Wat ik vandaag wel opgemerkt heb, dat wagens met achterwiel aandrijving,  meer problemen hebben op hellingen dan voorwiel aangedreven wagens. Oorzaak?

 

Ook zo´n punt, eigenlijk moet achterwiel aandrijving verboden worden, omdat voorwielaandrijving veel veiliger is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Achterwiel aandrijving is alleen voor gevorderde automobilisten.:)

  • Like 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...