Ga naar inhoud


Aanbieding van CD: 25 euro voor een Philips HD ontvanger


SubSense

Aanbevolen berichten

Vandaag belde CD me op, normaal gesproken probeer ik zo snel mogelijk weer op te hangen, maar dit keer hadden ze toch een interessante aanbieding.

 

Ze bieden me eenmalig en alleen telefonisch voor 25 euro een HD ontvanger aan. Toen ik vroeg naar de spreekwoordelijke adder toen zei de dame dat ik alleen maar 2 jaar lid moet blijven. Voor de rest verandert er niets aan mijn pakket en abonnement(kosten). Ik geloof dat ik het goedkoopste abonnement heb dus dat zit wel goed.

 

Ik heb haar gevraagd om welk type het gaat omdat ik eerst onderzoek wil doen op het net. Ze kon me het type niet vertellen. Maar het is de enige Philips HD ontvanger die ze via de site aanbieden vertelde ze me. Dan moet het wel de "Philips DSR 8121" zijn.

 

Nu is 25 euro niet duur, en 2 jaar lang blijf ik nog wel lid. Dus ik kan niet anders zeggen dan dat de aanbieding erg aantrekkelijk lijkt. Natuurlijk gaat mijn DM7000 er niet uit. Maar wellicht kan ik iemand anders blij maken met deze Philips DSR 8121.

 

Wat is jullie mening? Goede deal of niet?

 

Edit: Volgende de dame aan de telefoon wordt er maar 1 Philips decoder aangeboden op canaldigitaal.nl. Ik heb dit nagekeken en is niet waar. er zijn meerdere type's van Philips, de 7141, de 8121 en de 2221. Welke het nou is, is mij niet bekend.

VU+ Duo + Multytenne 45

Meestal met de laatste PLi

Pana TH-42PV70

XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


als CD er nu direct nieuw software in zet en de problemen zijn daar mee op gelost dan

zou ik zegen een prima ontvanger

je moet maar zoeken in Google op Philips DSR 7141

 

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt voor deze ontvanger wel een Seca-kaart nodig om beeld te krijgen.

 

Verder vraag ik me af of je nu toch niet voor 2 jaar vast zit aan b.v. het HD-pakket.

Het zou mij niets verbazen.

In het verleden genoeg topics gelezen over dit soort fratsen.

 

Persoonlijk doe ik nooit mee aan telefonische verkoop.

Laat ze maar een brief sturen met hun aanbieding, dan heb je alles tenminste zwart op wit. Of heb je het telefoongesprek opgenomen ?

 

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn mijn vriendin ook gelijk. "Zorg dat je het zwart op wit hebt!".

Ik heb ondertussen even een kwartje in de google-o-matic gegooid en ik lees dat het een prima ding is. Ik moet nog wel even kijken of mijn multytenne 45 erop werkt.

 

Ik heb nadrukelijk gevraagt hoe het zit met dat verlengen. En ze verzekerde me dat het alleen gaat om de verlenging van 2 jaar van mijn huidige abonnement.

 

Welke abonnement ik heb, geen idee. Volgens mij het goedkoopste abo. (tientje per maand ofzo). Ik zal het zo even nakijken op de bank afschriften

 

Ook ben ik aan het kijken of ik kan doorlussen met mijn Dreambox 7000. Als dat kan dan doe ik het wel denk ik.

VU+ Duo + Multytenne 45

Meestal met de laatste PLi

Pana TH-42PV70

XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 7141 is qua firmware sinds enige tijd vrij stabiel.

 

Het is vooral de 8121 die nog steeds nogal instabiel is en nog veel vastlopers kent, maar blijkbaar is er beterschap op komst met de volgende firmwareversie.

 

Verwacht nu wel niet dat de 7141 een wonderding is, want werkt alléén - zelfs op FTA-zenders - met een CDS-kaart, met de fastscanlijst waarvan je de posities niet kan wijzigen en zelf een transponder handmatig scannen zit er niet in.

 

Maar als éénvoudig toestel waarvan niet meer verwacht wordt dan kijken en EPG opvragen, voldoet het wel.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wilco44
Je kan hem wel doorlussen met de dm7000 want dat heb ik ook,werkt perfect en niks geen problemen met de philips.


En welke schotel heb je er aan hangen?
Kan ik nog problemen verwachten met een Multytenne 45 aan de dreambox?

VU+ Duo + Multytenne 45

Meestal met de laatste PLi

Pana TH-42PV70

XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zuppelan
Sedert Telesat gelanceerd is maakt men de Philips-ontvangers ook Hotbird-geschikt.


De 7141 is al geschikt voor de hotbird,je hoeft dus niet te wachten op de telesat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...