Jan Ambers Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 Mijn zoon wil in z'n woning een schouw metsen met o.a. klompjes(kleine vorm van grijsblauwe stenen) waarvoor een Efel houtkachel komt te staan. Ik heb al veel gezocht maar vind steeds het verkeerde... mogelijks verkeerde zoekterm? Iemand die ideëen heeft, mag die gerust PM-en...
satencom Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 je moet even zoeken op zelf een schouw metselen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Han Peekel Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 Hoi Jan In de Achterhoek noemen we dit volgens mij Potscheuren even goochelen naar potscheuren levert een link op naar een bedrijf in Halle (Achterhoek) die hebben een enorme keus. Han
Jan Ambers Geplaatst: 11 november 2010 Auteur Geplaatst: 11 november 2010 Bij zoekitem schouw, heb ik hetgeen buiten boven het dak uitkomt, niet het deel waar het vuur in komt of toch zelden, en dan nog die typische rustieke en vlaamsche schouw vind ik niet.
Jan Ambers Geplaatst: 13 november 2010 Auteur Geplaatst: 13 november 2010 fundig geworden! Het abn woord voor wat ik zoek is "schouwmantel"
Tonskidutch Geplaatst: 13 november 2010 Geplaatst: 13 november 2010 is hetzelfde maja. (ligt een beetje eraan of je het woord kent en dus waar je schouw/schoorsteen woont) ciao (overigens geen italiaans voor schouw ) Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen