Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ken de achtergrond van deze module niet maar ik heb hier een ASTON DUAL module welke ondanks de update (flux 2.23) op 2.19 blijft staan.

Iemand een idee waar dit mee te maken kan hebben?

Decodeerd niet maar kan wel de kaartrechten uitlezen.

Geplaatst:

het blijkt dat versie 2.18 wel eens terug kan vallen. De reden hiervoor is tot op heden onbekend.

De 2.19 is identiek aan de 2.18, echter is er een aansturing voor de eeprom gewijzigd omdat er in het nieuwe hardware design een nieuw type eeprom zit. De oude eeprom is uit productie genomen.

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Wat gebeurt er met FTA kanalen als je deze module plaatst? Als die ook uitvallen dan is je module stuk.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

FTA kanalen worden gewoon doorgegeven Murduck. Bij gecodeerde kanalen met een geldige seca2 of seca3 kaart "service is not running or scrambled"

Is die misschien te resetten/updaten middels een PCMIA slot in een laptop? Zou hem toch graag weer tot leven wekken.

Geplaatst:

Hoi, zo te horen is er meer aan de hand want ook met 2.19 moet die gewoon goed werken met de seca 3 kaart.

Heb er hier twee werken met 2.18 en 2.19 met respectievelijk een tvv kaart en een cd kaart.

Updaten kan alleen met een Topfield uit de dacht 5000 reeks, zijn hier genoeg medesatters die dat wel voor je willen doen.

Groetjes...........

Geplaatst:

Ik weet hoe ik kan updaten. De TF5500 is mijn bezit en heb de procedure al eens meer gedaan. Na de update blijft hij gewoon op 2.19 staan. Wel dient opgemerkt te worden dat de module niet werkte toen ik hem kreeg. Vandaar mijn opmerking dat ik het verleden niet weet van deze module. Misschien dat iemand voor mij de module heeft proberen te upgraden???

Ik verwacht niet dat ik hem weer tot leven kan brengen middels de TF zodat ik benieuwd ben of er nog een andere manier is?

Geplaatst:

Hoi,

Er is wel een mogelijkheid, namelijk opsturen naar Aston France maar dan moet je wel geduld hebben gaat namelijk wel met de Franse slag..........

Groetjes..........

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen