Gast Geplaatst: 7 augustus 2002 Geplaatst: 7 augustus 2002 He people, na het downloaden van pet123 settings,45east-43west_diseqcmotor, op m'n Huamax heb ik geen mooi beeld meer, het is alsof je een magneet tegen het beeldbuis aanhoudt. Het beeld op zich is goed maar de kleuren worden door elkaar gemengd. Het begon eerst met het OSD (on screen display) van het menu. Nu is het ook op het beeld te zien . Het begint klein en wordt heel erg. Weet iemand hoe dit komt en wat daaraan gedaan kan worden? Komt het door de software of niet? Heeft iemand dit eerder meegemaakt? Heb n Humax irci 5400z 2.08 loader
Gast Geplaatst: 7 augustus 2002 Geplaatst: 7 augustus 2002 mogelijke oplossing gewist. idd, deze vraag staat blijkbaar overal...
kweetnie Geplaatst: 7 augustus 2002 Geplaatst: 7 augustus 2002 Huh?? Zie "Hardware problemen", daar staat deze topic ook! Kweetnie >>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<< Kweetnie
Gast Geplaatst: 7 augustus 2002 Geplaatst: 7 augustus 2002 Deze topic staat inderdaad ook bij hardware problemen, ik sluit deze hier dan ook af aangezien het vermoedelijk een hardware probleem is. Astatic
Aanbevolen berichten