keessie100 Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 Hoi, Ik heb een DM800hd en met de pc de zenderlijst erin geduwd. Maar wat me opvalt is dat ik niet kan zien op welke zender de ontvanger staat op het display van de ontvanger. Wel zie ik het balkje hoelang de uitzending nog duurt. Verders functioneert deze wel zoals het moet. Hoe is dit op te lossen?
dagg Geplaatst: 12 november 2010 Geplaatst: 12 november 2010 zal wel aan de skin liggen, die regelt het display óók. andere skin proberen denk ik. .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Dream1975 Geplaatst: 12 november 2010 Geplaatst: 12 november 2010 Origineel bericht van: dagg zal wel aan de skin liggen, die regelt het display óók. andere skin proberen denk ik. Tenzij je OpenPLi gebruikt, daar zijn de formats voor skin/display apart in te stellen (en verandert een skin dus niet de display en andersom).
keessie100 Geplaatst: 15 november 2010 Auteur Geplaatst: 15 november 2010 Ik heb dezelfde software ook in een aantal andere boxen staan en daar werkt het wel normaal dus wel een beetje vreemd lijk me.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen