Turelure Geplaatst: 11 november 2010 Geplaatst: 11 november 2010 als ik naar plugins ga, zie ik nog steeds de oude zenderlijst van henksat, en geen andere nieuwe, ik heb 4 lnb's en dus ook 23.5e waar de hd kanalen staan, maar hoe kan ik die lijst erin zetten als ze niet tussen de downloads staan ? Iemand enige hint ? Dankje
Turelure Geplaatst: 11 november 2010 Auteur Geplaatst: 11 november 2010 ik heb PLI image, om dit ook nog duidelijk te maken... en heb ook software update gedaan,
dagg Geplaatst: 12 november 2010 Geplaatst: 12 november 2010 dan zou je die hier kunnen downloaden en dan met dreamboxedit 3 erin schieten. .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Turelure Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Geplaatst: 15 december 2010 Dat werkt precies wel........... MAAAAAAAAR Via Dreambox Webcontrol zie ik alle packetten van de 4 satelieten en kan ik mooi verzetten, ewrkt allemaal mooi - BBC HD - BBC 1 LONDON - TV GELDERLAND - NED 1 HD - NED 1 alle andere kanelen zie ik niet staan.... Wel als ik de rode knop druk ALL , zie ik ze allemaal staan, maar mijn favourits wil hij dus niet laden Iemand enig idee hierop ? Dank je
Turelure Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Geplaatst: 15 december 2010 Omdat ik een beetje op geel, en groen moest drukken ook Komt er nu allemaal op THX anyhow xxx
Loui (K) Geplaatst: 15 december 2010 Geplaatst: 15 december 2010 Origineel bericht van: Turelure als ik naar plugins ga, zie ik nog steeds de oude zenderlijst van henksat, en geen andere nieuwe, ik heb 4 lnb's en dus ook 23.5e waar de hd kanalen staan, maar hoe kan ik die lijst erin zetten als ze niet tussen de downloads staan ? Iemand enige hint ? Dankje Mag je van mij de laatste lijst hebben die ik nu gebruik(vanmorgen bijgewerkt). Kijk wel even of je in optie bij Dreamboxedit de knop "Nieuw Enigma2 Setting" hebt aangeklikt en opgeslagen anders komen de files niet op de juiste plaats.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen