Ga naar inhoud


vervormd beeld (kleur) na het downloaden settings


Gast

Aanbevolen berichten

He people,

 

na het downloaden van pet123 settings,45east-43west_diseqcmotor, op m'n Huamax heb ik geen mooi beeld meer, het is alsof je een magneet tegen het beeldbuis aanhoudt. Het beeld op zich is goed maar de kleuren worden door elkaar gemengd.

Het begon eerst met het OSD (on screen display) van het menu. Nu is het ook op het beeld te zien . Het begint klein en wordt heel erg.

Weet iemand hoe dit komt en wat daaraan gedaan kan worden? Komt het door de software of niet? Heeft iemand dit eerder meegemaakt?

Heb n Humax irci 5400z 2.08 loader

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb de scart setting veranderd maar helpt niet, staat norm. op RGB.

Als ik gewoon beeld kijk heb ik er geen last van, zodra ik de zenderlijst of het menu oproep dan begint 't. Dus OSD (on screen display)...????

 

WIE HELPT??

[color:"blue"] [/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helpt uit een aanzetten met de knop achterop niet?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk toch dat je eens naar de scart settings moet gaan kijken.

Normaal moeten deze voor een TV niet op RGB staan maar op CVBS.

Ik had net hetzelfde probleem na het laden van een nieuwe kanalanlijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Mijn scart zit er goed in heb zelf n nieuwe gekocht, aan en uit knop helpt niet, de scart settings moet op RGB als ie op CVBS staat krijg ik een verschoven onscherp beeld. Nogmaals heb nergens last van totdat ik de zenderlijst (OK knop) of het menu oproep. ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, niet begrepen dat het alleen bij osd is.

 

Blijf het toch maar proberen:

 

Zelfde probleem ook via antenne aansluiting? (om alle scartinstellingen te kunnen uitsluiten)

 

Groeten

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hem nu eens leeg haalt en zelf een satelietscan doet??? Het is maar even werk en binnen een paar minuten weet je of het aan de settingslijst ligt!!

 

Het is trouwens nog leuk en leerzaam ook en het maakt je niet afhankelijk van anderen....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je soms ook de Satelliet settings opnieuw geladen?

Zo ja dan kan het zijn dat je schotel niet meer 100% goed op de sat gericht staat,

dit kan ook vervorming opleveren.

Avensis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...