Gast ImacOnline Geplaatst: 12 november 2010 Geplaatst: 12 november 2010 Na een periode van helemaal niks met het satteliet gebeuren te hebben gedaan wil ik de draad weer oppakken. Ik heb momenteel nog een Schotel met twee LNB icm Philips 5816 decoder (met custom firmware) Nu zou ik graag iets met HD via de schotel willen ontvangen en tevens maar een kastje bij de tv waarop ik dan ook de digitale tv over de kabel mee zou kunnen ontvangen. Verder vind ik het ook wel belangrijk om custom firmware te kunnen draaien op de box. Graag zou ik wat suggesties ontvangen welke startset voor mij het meest geschikt zou zijn.
Gast Merkedesch Geplaatst: 12 november 2010 Geplaatst: 12 november 2010 wordt beperkt.. Je hebt in ieder geval een HD ontvanger nodig waar je verwisselbare tuners in kwijt kunt. Ik denk dat het een DM8000 wordt voor je. Een andere stabiele ontvanger (twin / quad) ken ik eigenlijk niet? Maar????Welke kabel provider heb je??? Als je UPC hebt dan heb je een groot probleem. Gr.Merkedesch
Peter Konijn Geplaatst: 13 november 2010 Geplaatst: 13 november 2010 Dreambox DM500HD, is niet de duurste. Makkelijk in gebruik, online flashen. Zenderlijsten editen of vervangen heel makkelijk. Mogelijkheid om een externe HDD aan te sluiten voor opnames. In combinatie met CCcam werkt deze box gewoon met de officiele CD smartcard. DM800 is duurder, heeft een display en mogelijkheid tot inbouwen HDD. (dacht ik) VU+ duo lijkt mij ook heel mooi, 2 tuners dus kijken en opnemen tegelijk, maar met deze box heb ik persoonlijk geen ervaring. VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200 DM500HD
Loui (K) Geplaatst: 13 november 2010 Geplaatst: 13 november 2010 Origineel bericht van: Merkedesch wordt beperkt.. Je hebt in ieder geval een HD ontvanger nodig waar je verwisselbare tuners in kwijt kunt. Ik denk dat het een DM8000 wordt voor je. Een andere stabiele ontvanger (twin / quad) ken ik eigenlijk niet? Maar????Welke kabel provider heb je??? Als je UPC hebt dan heb je een groot probleem. Gr.Merkedesch Lijkt me voor een starter geen goede optie,omdat je dan al bijna 1000 euro kwijt bent voor je wat gezien hebt.Verder moet ik wel toegeven dat je dan wel het neusje van de zalm hebt.
appie39 Geplaatst: 13 november 2010 Geplaatst: 13 november 2010 Kabel en sat op 1 ontvanger, kom je al snel op een Dream 8000 uit. Heb je een betere optie? En zo moeilijk zijn boxen ook weer niet... Appie ----- Wavefrontier T90, 2 X Dreambox 8000 ( DVB-S & DVB-C ), Sky Italia, Tivusat, Ziggo -----
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen