Loui (K) Geplaatst: 12 november 2010 Geplaatst: 12 november 2010 Dag ik heb een foto gemaakt( niet erg scherp) van een dreambox op een satbijeenkomst.daar vond ik deze DM8000HD waar de logo van de zender wordt weer gegeven op de display (zie foto).Weet iemand of dat ergens te downloaden is?Daar konden ze me het niet vertellen omdat deze box geleend was van een bedrijf. Gr Loui
DeBeek Geplaatst: 12 november 2010 Geplaatst: 12 november 2010 Op IHAD forum is deze te downloaden, maar is al erg oud en waarschijnlijk niet meer geupdate. Volgens mij werkt deze ook alleen maar op Gemini Images.
Loui (K) Geplaatst: 12 november 2010 Auteur Geplaatst: 12 november 2010 Oké ik probeer het even anders laat ik het zoals het is.in ieder geval bedankt.
Cobus R Geplaatst: 12 november 2010 Geplaatst: 12 november 2010 Lcd picons zijn dat toch newnigma heeft ze ook hoor. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Harley Geplaatst: 12 november 2010 Geplaatst: 12 november 2010 Origineel bericht van: Cobus R Lcd picons zijn dat toch newnigma heeft ze ook hoor. Klopt, en zijn ook vrij actueel. VU+ Duo2 - PrismCube
Loui (K) Geplaatst: 12 november 2010 Auteur Geplaatst: 12 november 2010 Oke maar waarom niet bij OpenPli?
Neouni Geplaatst: 14 november 2010 Geplaatst: 14 november 2010 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: Pinomans Een skin doet wel wat meer. Dat zou eigenlijk niet moeten, maar is helaas maar al te vaak het geval, meestal omdat de maker een of ander extra effect wou bereiken. Vaak wordt er dan een script "gepatcht" in plaats van toegevoegd, en vooral met updates (die dan de patch weer ongedaan maken) kan de boel dan instabiel worden. Binnen OpenPLi worden alle subtitles en LCD settings van de skin genegeerd, daar zijn aparte skin files voor. Zo wordt voorkomen dat je rode ondertitels met lelijke randjes krijgt, terwijl OpenPLi keurige ondertitels kan genereren met zwarte randen rondom de letters, net zoals de NOS dat doet.
Gast MiLo Geplaatst: 15 november 2010 Geplaatst: 15 november 2010 Origineel bericht van: Loui (K) Oke maar waarom niet bij OpenPli? Er heeft nog niemand ooit om gevraagd bij PLi.
Meega1 Geplaatst: 15 november 2010 Geplaatst: 15 november 2010 Bij deze Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Littlesat Geplaatst: 15 november 2010 Geplaatst: 15 november 2010 Wat heb je er eigenlijk aan? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Meega1 Geplaatst: 15 november 2010 Geplaatst: 15 november 2010 Van de week zag ik in ene een hardeschijf in me display,ik schrok me rot . Maar dat is toch leuk. Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen