Hensat Geplaatst: 12 november 2010 Geplaatst: 12 november 2010 Mijn dreambox neemt niet meer op,krijg een melding fout tijdens schrijfactie,bestaande opnamens speelt hij wel af ,maar ik krijg ze niet meer gewist,ik draai PLI wie kan mij helpen? mvg Hensat
Mojo Geplaatst: 12 november 2010 Geplaatst: 12 november 2010 Ik denk dat je de soft er opnieuw op moet zetten. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gerard 76 Geplaatst: 13 november 2010 Geplaatst: 13 november 2010 Toch wel OpenPLi en niet de oude Jade?
Mojo Geplaatst: 13 november 2010 Geplaatst: 13 november 2010 Ik heb destijds, toen de box soms niet opnam, eerst de originele soft geflashed en daarna de gemini soft omdat na het opnieuw flashen van gemini het probleem bleef. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
bigm Geplaatst: 13 november 2010 Geplaatst: 13 november 2010 ik had dat probleem ook ooit....maar bij mij herkende de 7000 na zoveel tijd de hdd niet meer en was de var volgelopen. ik heb het opgelost door de hdd via usb aan te sluiten toen bleef het werken bij mij. wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
Hensat Geplaatst: 13 november 2010 Auteur Geplaatst: 13 november 2010 zou niet weten waarom de open-pli ,de oudere versie's hebben altijd gewerkt
Gast Bats Geplaatst: 14 november 2010 Geplaatst: 14 november 2010 Beetje met DCC via telnet gaan unmounten, resetten en weer mounten.
Hensat Geplaatst: 14 november 2010 Auteur Geplaatst: 14 november 2010 heb de box opnieuw geflasht en heb de hdd gemount en ungemount maar hij wil nog niet schrijven.opnamens kan ik wel kijken
Gast Bats Geplaatst: 15 november 2010 Geplaatst: 15 november 2010 Heb het ook tijden gehad toen ik nog met multiboot werkte. Films met Gemini opgenomen accepteerde PLI dan niet. (rechten) Bij het unmounten in PLI gaf hij al een foutmelding. Je moet in DCC dan eerst unmounten, opnieuw formatteren, resetten en binnen PLI mounten. Beter eerst een originele in de flash te zetten en hdd te formatteren en vervolgens PLI erop.
Hensat Geplaatst: 16 november 2010 Auteur Geplaatst: 16 november 2010 heb dit allemaal gedaan met de origine releas rel10 image,zou het graag eerst misschien op één of andere manier zonder formaten willen proberen
Gast Bats Geplaatst: 16 november 2010 Geplaatst: 16 november 2010 Kijk dan of je met DCC iets kunt FTP-en naar hdd. Of kijk naar de opnames, of de panic werkt. Of dat de plek van opnames binnen pli wel naar de hdd wijst.
Hensat Geplaatst: 16 november 2010 Auteur Geplaatst: 16 november 2010 via DCC ftp-en wordt ook niet toegelaten
Gast Bats Geplaatst: 20 november 2010 Geplaatst: 20 november 2010 Je antwoorden zijn wel kort, geen foutmmeldingen? Zet anders Gemini 4.6 of 4.7? er op. Is minder kritisch. Anders de hdd even aan de pc en sektoren controleren? Zit ook niet volgeschreven? Of foute opnamelijst?
mebo870 Geplaatst: 21 november 2010 Geplaatst: 21 november 2010 ik begrijp dat je een aantal opnames op de harde schijf hebt staan, die je wil behouden. Zet die dan tijdelijk over naar je pc en dan kan je de Harde schijf wel opnieuw formatteren. en kijk ook eens de rechten na van deze H.D The key to happiness. Stay away from idiots
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen