Ga naar inhoud


[DM7000] USB hub die met Enigma1 werkt?


Gast Tha Great Mac

Aanbevolen berichten

Gast Tha Great Mac

Het zit zo, ik heb een Dreambox 7000S met een USB-stick voor multiboot. Nu wil ik een VAP11G (wifi device) aansluiten en ja, die moet ook op USB (voor voeding).

 

Zijn er USB hubs die werken met Enigma1? Heeft iemand een dergelijke combinatie werkende?

 

Anders moet ik er uiteindelijk voor gaan kiezen om multi-boot te laten varen en Gemini470 maar in flash te draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Tha Great Mac
Het zit zo, ik heb een Dreambox 7000S met een USB-stick voor multiboot. Nu wil ik een VAP11G (wifi device) aansluiten en ja, die moet ook op USB (voor voeding).

Zijn er USB hubs die werken met Enigma1? Heeft iemand een dergelijke combinatie werkende?

Anders moet ik er uiteindelijk voor gaan kiezen om multi-boot te laten varen en Gemini470 maar in flash te draaien.


Als je nou een usb hub met externe voeding gebruikt, dan is het toch opgelost.
Dan hoef je die ene op je DM7000 niet voor die hub te gebruiken.

DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85

Control4 Home Automation

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Zo te lezen gaat het niet werken, dan maar een mogelijke oplossing melden...

 

Er zijn USB-voedingen op 220V, ze noemen dat ook wel 'reisadapter' zoals deze: t_ipd-power40.jpg

 

Dat lost mijn probleem sowieso wel op. Volgens mij heb ik er nog wel 1, dus ga het op die manier oplossen. Dank voor het meedenken allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Ik heb mijn voorgestelde idee in de praktijk gebracht. In de doos met kabeltjes enz zat ook nog een reislader zoals die op het plaatje (ff naar boven scrollen).

 

VAP11G geconfigureerd en aangesloten op UTP van Dreambox, de USB op de reislader, reislader in stopcontact en klaar is het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...