reynsa Geplaatst: 13 november 2010 Geplaatst: 13 november 2010 Iemand enig idee welke zenders ik nog mag verwachten bij tv vlaanderen? zo mis ik nog echte filmzenders, zoals prime wat helaas niet mogelijk is om te zien wegens rechten van telenet, ook film1 van canal digitaal is zo een zender. helaas heeft tv vlaanderen geen enkele zender die dit evenaart. dank bij voorbaat
vladimirke Geplaatst: 13 november 2010 Geplaatst: 13 november 2010 Welke zenders je mag verwachten hangt helemaal van het door jou gekozen abonnement af. Daarvoor moet je op de website van TV-Vlaanderen kijken, Wat betreft Film 1 van Canal Digitaal, dit is mits je weet hoe ook in België te bekijken samen met zovele zenders die ze daar hebben. Ik verwijs je hierbij naar de 2de hands topic op dit forum. Vooral bij ruilen moet je maar eens rustig rondkijken. Indien je nu nog via Telenet of Belgacom kijkt moet je je wel realiseren dat je geen Vlaamse regionale zender meer kan zien.
Wheeler Geplaatst: 15 november 2010 Geplaatst: 15 november 2010 Dat je de Vlaamse regionale zenders niet kan zien via de sat hoeft geen gemis te zijn, vermits je die doorgaans ook via het internet op hun respectievelijke website kan bekijken. Tf 5000 CI Philips/Pace DVR 8121 - Duo LNB Mediaguard CI TV Vlaanderen Windows 7 Ultimate - 32 bits Nokia C5-00
vladimirke Geplaatst: 15 november 2010 Geplaatst: 15 november 2010 Enkel het nieuws hé Wheeler. Maar niet de reportage's over lifestyle etc.
De_Perre Geplaatst: 15 november 2010 Geplaatst: 15 november 2010 Vitaya/Vitaliteit compenseren wel Of body in balance; fashionTV en enkele andere mogelijke FTA kanalen [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen