Gast yoeri Geplaatst: 13 november 2010 Geplaatst: 13 november 2010 zijn er ergens overzichten van de satellieten die in europa te ontvangen zijn? en belangrijker : kan ik die de dreambox opvoeren?
michel130 Geplaatst: 13 november 2010 Geplaatst: 13 november 2010 Ja hoor; kijk hier: http://www.flysat.com/index.php en http://nl.kingofsat.net/news.php Je moet wel iets draaibaars maken, of veel lnb's erop zetten. Je kan alleen Free To Air kijken. Of als je een abo hebt op het pakket is het natuurlijk geen probleem. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Rekordc Geplaatst: 13 november 2010 Geplaatst: 13 november 2010 Deze site die kort geleden hier opdook en met veel plezier gebruikt wordt door mij icm de eerder genoemde sites. Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Drs. IJzerbout Geplaatst: 14 november 2010 Geplaatst: 14 november 2010 Citaat: kan ik die de dreambox opvoeren? Uitlaatje inkorten, dikkere bocht, andere sproeier in de carberateur, luchtinlaat uitvijlen, groter tandwiel er voorop...moet je zien hoe veel beter die het dan doet. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Gast yoeri Geplaatst: 14 november 2010 Geplaatst: 14 november 2010 lol bedoelde niet pimpen , alleen of ik hem zo'n lijst met kanalen kan laten inlezen
Gast sattaz Geplaatst: 14 november 2010 Geplaatst: 14 november 2010 Origineel bericht van: yoeri zijn er ergens overzichten van de satellieten die in europa te ontvangen zijn? en belangrijker : kan ik die de dreambox opvoeren? @yoeri, Ik neem aan dat je geïnteresseerd bent in die satellieten die jij kunt ontvangen?! Niet zozeer dus welke satellieten in het algemeen in Europa te ontvangen zijn. Hoeveel en welke satellieten jij kunt ontvangen hangt vooral af van jouw locatie en de grootte van jouw schotel. Een overzicht voor Nederland/België kun je hier vinden Er zijn settingslijsten voor de Dreambox beschikbaar waarin al veel satellieten voorgeprogrammeerd staan. Met vriendelijke groeten sattaz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen