Gast gladys Geplaatst: 13 november 2010 Geplaatst: 13 november 2010 Een XP computer start niet meer op. Constant NTLDR is missing. Met Recovery Console fixboot en bootcfg /p niet aan de praat te krijgen. Ik moet het wachtwoord van een Wanadoo account op outlook express terugvinden. Als de boel opstart is dit met b.v. SC-PassUnleash.exe een fluitje van een cent. Maar helaas. Nu BartPE geprobeerd. Maar met run outlook express opstarten werkt niet. Wie heeft een idee?
henkvd1 Geplaatst: 13 november 2010 Geplaatst: 13 november 2010 Of je schijf aan een andere PC hangen of met een opstart tool de volgende mappen kopieren, verborgen bestanden tonen aanzetten. Hier je adresbook c:/Documents and Settings/jouw user naam/Application Data/Microsoft/Address Book Hier je email berichten en accounts c:/Documents and Settings/jouw user naam/Local Settings/Application Data/Identities/{xxxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxxxxx}/Microsoft/Outlook Express/ Indien je de hele map documents en setting kopieerd kun je alle persoonlijke dingen terugzetten. Bij nieuwe installatie importeer je de email en accountinstellingen in outlook express door naar je hierboven gekopieerde mappen te verwijzen
Sjattuh Geplaatst: 13 november 2010 Geplaatst: 13 november 2010 kun je niet gewoon bij wannadoo 'wachtwoord vergeten' aanklikken en deze naar je toegemaild krijgen? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast gladys Geplaatst: 14 november 2010 Geplaatst: 14 november 2010 Wanadoo is overgenomen door Ziggo. Die ondersteunt geen oude accounts meer. HD als C:/ aan een andere computer heb ik al geprobeerd. Krijg hem niet aan de praat.Ook niet met een floppy tooltje voor NTLDR is missing met 10 mogelijkheden van opstarten. Ga nu de gegevens van Outlook Express kopiëren. Eerst die van mijn eigen computer ergens opslaan en dan de OE gegevens van de niet opstartende computer op die van mij. Bedankt voor de tip. Ik laat weten of het werkt.
Gast gladys Geplaatst: 14 november 2010 Geplaatst: 14 november 2010 Het lukt niet. De map Outlook Express met daarin 11 bestanden met in en uitgaand post naar mijn map Outlook Express gekopieerd. Mijn computer start op met daarin alle in en uitgaande post van de andere schijf maar onder accounts vindt ik alleen mijn eigen account. Niet dat van wanadoo dat ik zoek. Staan de wachtwoorden niet ergens? Wel eens gehoord van Sam en dergelijke bestanden.
D.Quijote Geplaatst: 15 november 2010 Geplaatst: 15 november 2010 Heb je het al geprobeerd bij online.nl om je wachtwoord te achterhalen ?? Waarschijnlijk ondersteunen die het nog wel. Want dat was vroeger wanadoo, daarna orange en nu dus online. Ik gebruik daar nog steeds een mail adres van. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast gladys Geplaatst: 16 november 2010 Geplaatst: 16 november 2010 Wanadoo in Amstelveen is nooit oranje of online geweest. Het werd domweg ziggo. Ik heb nog een image uit 2007 gevonden. Die wil ook niet opstarten maar misschien wordt het wat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen