Ga naar inhoud


XP: Inloggegevens websites worden regelmatig gewist


satje4U

Aanbevolen berichten

Hoi

 

Ik ben op nogal wat sites geabonneerd zoals Sat4all.

Login en ww worden dan opgeslagen.

Maar om de zoveel weken blijken die gegevsn te zijn gewist, waardoor ik op al die sites weer handmatig moet inloggen en opnieuw de ggegevens bewaren.

Ik neem aan dat er in XP ergens een instelling is die dit kan voorkomen? Bij bv. Cookies kan ik niks vreemds vinden.

 

Alvast bedankt voor de reacties

 

satje4u

 

Gigablue Quad HD Plus

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat probleem had ik ook. Ik vermoed dat het werd veroorzaakt door het gebruik van ccleaner. Door in dit programma de browser uit te sluiten van schoonmaken bleef de gemaakte instelling intact.

Clarc-tech HD/Max225Combo/T55 met 28e-23.5e-19.2e-16e-13e-9e-7e-4.8e-1w-5w-8w-12.5w, Triax 64 voor 30w en ?? 60 voor 36e-33e

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reacties.

Ccleaner heb ik niet.

Wel zag ik dat bij de browsegeschiedenis verwijderen het vinkje voor wachtwoorden wegwas.

Ik neem aan, dat daardoor na 20 dagen de geschiedenis werd gewist en de wachtwooren.

Nu saat het vinkje er weer, dus nu maar 20 dagen afwachten.!

 

Satje4u

 

Gigablue Quad HD Plus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cashnoflow
Dat probleem had ik ook. Ik vermoed dat het werd veroorzaakt door het gebruik van ccleaner. Door in dit programma de browser uit te sluiten van schoonmaken bleef de gemaakte instelling intact.


Je hoeft je brouwser helemaal niet uit te sluiten. In CCleaner kan je aangeven welke cookies je wil behouden. Kies Alternativ (tandwiel) en kies daar Kakor (of cookies in het Engels wink ) De linker kolom zijn de kakor/cookies die weggehaald worden bij het opschonen de rechter kolom zijn de cookjes die behouden blijven! Op die manier kan je je browser netjes schoonhouden, en alleen de cookies bewaren die je echt hebben wil.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vGnp

 

Jouw tip opgevolgd, nu maar eens proberen. Voorlopig blijven ze bewaard.!

Is het niet mogelijk dat personen die hier geen last van hebben, hun instellingen onder het tabje "Beveiliging" in dit topic vermelden??

Dan weten we het zeker.

 

satje4u

 

Gigablue Quad HD Plus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...