Pedro4 Geplaatst: 14 november 2010 Geplaatst: 14 november 2010 Hallo, Als ik naar PVR ga dan duurt het ongeveer 1,5 minuut voordat ik de opgenomen lijst krijg. Eerst duurde dat maar een paar seconden. Ben ik iets uit die lijst aan het kijken en ik druk dan op stop dan duurt het weer een paar minuten voordat ik de lijst weer krijg. De bekende radartjes zijn dan natuurlijk in beeld. Hoe kan ik dit oplossen zonder een nieuwe installatie? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Neouni Geplaatst: 14 november 2010 Geplaatst: 14 november 2010 Ik merk alleen dat hij even de radartjes weergeeft als ik dingen via FTP naar de dreambox HDD heb ge-upload. Als ik iets opgenomen heb geeft hij de nieuwe lijst meteen. Is het een interne HDD of een NAS waar je pvr naar verwijst (normaal hdd\movie) ?
Pedro4 Geplaatst: 14 november 2010 Auteur Geplaatst: 14 november 2010 Ja interne harddisk. Ik denk toch dat ik hem opnieuw moet installeren!!! DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
CyberSpy Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Mmmhhh het lijkt wel dat het opspinnen van de HDD lang duurt... Komt deze dan uit slaapstand, en als de lijst er al staat en je gaat weer terug naar de PVR duurt het dan nog steeds lang ? Of je heb heel veel programma's opgenomen ..... CyberSpy .... :-0 Dreambox DM8000 HD PVR - 1Tb HDD My Hummie 5K4 was the Best !! Keep on Dreaming ......... :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen