Gast plopper Geplaatst: 14 november 2010 Delen Geplaatst: 14 november 2010 Na maanden geen nieuwe images te hebben geplaatst, ben ik toch nieuwsgierig of er nu een pakket is, dat vlekkeloos van beide tuners gebruik maakt, zodat zonder belemmering één kanaal kan worden opgenomen via de ene, en gekeken via de andere tuner Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast sattaz Geplaatst: 14 november 2010 Delen Geplaatst: 14 november 2010 @plopper, Er zijn door DGStation/ABCom verschillende modellen uitgebracht. Kun je jouw satellietontvanger wat nader specificeren? Met verschillende groeten sattaz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CB1 Geplaatst: 15 november 2010 Delen Geplaatst: 15 november 2010 Ik had tot voor 2mnd terug een ipbox9000hd. Deze kon met de nieuwste software (zowel dg als e2) niet fatsoenlijk opnemen. Je moest altijd maar weer afwachten of het er ook werkelijk op stond e.d. Ik ben overgestapt naar een dm8000 en die draait werkelijk perfect. Doet alles wat ik wil. Antwoord van mijn ervaring is dus, Nee er is nog steeds gheen versie die vlekkeloos loopt. Gr Cb1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bellejt Geplaatst: 15 november 2010 Delen Geplaatst: 15 november 2010 ik draai PGI 0.7a en daar werkt het vlekkeloos mee.Ik heb een twin tuner met vaste en draaibare schotel.Ik moet wel zien dat mijn draaibare schotel ook op 19.2 staat voor ik begin op te nemen van canal digital.Met een dubbele vaste schotel zou dat niet moeten.Werkt WEL allleen maar met een kaart in de lezer.Via mijn diablo cam gaat het niet. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen