Ga naar inhoud


daring tv op 11875 of 11876,....iemand die het begrijpt,.??


charliemadrid

Aanbevolen berichten

Morgen mensen,..

volgens de website van Cd staat Daring TV,.op de astra 23 via TP 11876,.....maar mijn azbox,.houd deze frequentie niet "vast",...maar via de TP 11875,heb ik hem wel,.....maar komt er steeds "gecodeerd" te staan,..( na 12 uur s´nachts en ik heb top.pakket) ,.....iemand die dit kanaal wel ziet,.?' ( na 12en dus),....en zo ja,.op welke TP frecuentie zit ie dan,....??..

bij voorbaat dank als iemand de oplossing heeft,,...

vriendelijke groet Charlie

Woon in Madrid, 2 schotels,voor de Astra 19+ 23, Deco = BWARE COMBO

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je via Astra 1 (19,2) op 10.920Mhz Hor 22000 5/6 kijkt, heb je Daring TV wel 24 uur per dag. Maar kan ook zijn dat ik die binnenkrijg via TV Vlaanderen of Telesat. Ik heb drie kaartjes namelijk en niet gekeken via welk pakket ik deze binnenkrijg. Probeer deze eens met je Canaldigitaal TOP-kaartje.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank voor de reacties en antwoorden,.....

Wist reeds dat daring nu van 00.00 tot 06.00 uur "aan gaat ,..staat ook duidelijk aangegeven op de website van CD,.het is geen kwestie van rechten of de "aan/uit" knop via "mijn digitaal",..want hustler en Dorcel zie ik zonder problemen,....

ik hoopte dat er een concreet iets was wat ik over het hoofd zag,....iemand die WEL daring ziet,.via de astra 23 zoja welke TP freq...????

Kan zijn dat ie er nog is via de astra 9,.maar dat is een kwestie tijd,..(volgens CD.omdat die dus gaat verhuizen),..afijn,....beetje verwwarend allemaal,..nogmaals dank voor de interese en reacties,...

vriendelijk groet

Charlie

Woon in Madrid, 2 schotels,voor de Astra 19+ 23, Deco = BWARE COMBO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satede
Op de Astra 19,2 is die stop gezet sinds vandaag,dus nu alleen te ontvangen op de Astra 3 na 00.00 uur,zo is het voor de gewone man weer een stukje inleveren wink


Als het net zo plat als hustler is, mis je er niks aan...

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft niet te kijken. smile

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satede
Op de Astra 19,2 is die stop gezet sinds vandaag,dus nu alleen te ontvangen op de Astra 3 na 00.00 uur,zo is het voor de gewone man weer een stukje inleveren wink


Ik heb hier nog steeds beeld op freq: 10920 Horz. 22000 5/6 maar dan wel alleen nog via Cryptoworks caid:0xd02
Citaat:
system: Cryptoworks (Philips)
caid: 0xd02
provider: [CW] UPC Direkt (19E)


Seca codering dus gewoon eraf gehaald, de zender is nog gewoon in de lucht.

M_Z
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is inderdaad wel jammer. Wil met m'n vrouwtje toch ook wel eens voor twaalfen een leuk filmpje zien. En nee, Daring'TV heeft doorgaans geen Dorcel kwaliteiten. Maar keuze is onze beste vriend! Mijn vrouwtje bepaald welke film er op blijft staan (ik als man vind het meeste wel prima). En een zender minder is en keuze minder!

 

Gelukkig hebben we een media center in de slaapkamer en heeft i'net ook genoeg te bieden :D

Ian

 

Setup: Huis vol HTPCs met DVBLink TVSource/NWP Server

(Skystar HD2 + TBS6981 -> DVBLink TVSource 3.2/NWP 3.2/ACamd 0.6.2.0 met OSCAM 1.00-un_svn b4011

)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...