Ga naar inhoud


Eerste stappen met een Kathrein UFS 910?


Gast cihanski

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

na enige tijd aandachtig dit forum te hebben gelezen heb ik besloten om een Kathrein UFS 910 aan te schaffen (de UFS 922 vind ik helaas nog te duur) en zodoende mijn UPC kabelteleivisie abo op te zeggen.

 

Ik heb nu een splinternieuwe UFS910 op de kop kunnen tikken, maar slechts de receiver. Nu wil ik dus via de Kathrein eigenlijk alle Nederlandse en Turkse zenders ontvangen en heb ik 0,0 ervaring met deze zaken. Ik wil het graag zelf eerst proberen voordat ik alles laat doen (wat ook niet goedkoop is denk ik).

 

Mijn vragen zijn dan :

 

- wat heb ik nog meer nodig naast de receiver (schotel bijv. wie kan me een goede schotel aanraden? en wat nog meer?)

 

- wat zijn de stappen om de UFS 910 te flashen om meer kanalen (wat ik zoek is eigenlijk alle NL kanalen + CanalPlus + UPC kanalen bijv. en Turkse zenders + betaalde Turkse zenders, hoeft niet HD te zijn, liever wel uiteraard).

 

Ik heb een boel van dit forum doorgenomen maar heb nog niet echt een algemene handleiding vanaf stap 0 kunnen vinden (misschien heb ik deze gemist hoor, zou goed kunnen).

 

Wellicht handig voor nieuwe hobbyisten als ik?

 

Allemaal nu al bedankt voor de reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...