Ga naar inhoud


darts


Gast azboxhd

Aanbevolen berichten


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

wat liet sbs6 nog zien dan ? ? ?

je moest altyd uit wijken naar BBC ITV OF SKY om het te volgen.

 

==========================================================

johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

vanaf morgen is het weer te zien het WK 2011 op sport1 nederland, en sky uk dus ik zit voor de buis

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was net op sbs6 dat morgen vanaf 2320 uur darts wordt uitgezonden.

 

Sbs6 ga ik zeer zeker niet kijken. Als het even kan vermijd ik deze zender of neem het op om de reclame toch wat minder irritant te laten worden.

 

Hoop dat sport 1 nu eindelijk ook eens de wedstrijden gaat uitzenden en die afhaakt zodra barney eruit ligt.

 

 

Origineel bericht van: de vrije fries
hoi,

 

vanaf 2011 is het darten te zien bij rtl 7, ze hebben het overgenomen van sbs 6.

volgens rtl 7 willen ze veel tijd inruimen voor het darten.

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

sport1 gaat alle wedstrijden uitzenden ze starten morgen om 20:00 geloof ik al zal ik toch kiezen voor sky uk HD dat commentaar heeft toch net even iets meer en ook het HD beeld heeft mijn voorkeur

 

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@hugogertie,

 

Wellicht zijn er (ongecodeerde) feeds.

Dat kun je toch kijken vermits je de satelliet(en) waarop wordt uitgezonden kunt ontvangen.

 

 

Met vriendelijke groeten wink

 

sattaz

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vu duo kan niet overweg met feeds ivm codering van beeld dus dat zal niet lukken ben ik bang

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@stevie-v,

 

Bedoel je misschien dat er feeds zullen worden uitgezonden volgens de 4:2:2 uitzendnorm (strikt genomen is dat geen codering)?

 

De VU + DUO kan inderdaad geen 4:2:2 aan.

Een oplossing zou kunnen zijn om te streamen naar de PC en via (bijvoorbeeld) het programma VLC afspelen.

 

 

Met vriendelijke groeten wink

 

sattaz

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat klopt wat jij zegt maar goed ik bezit zelf sky uk HD dus ik kijk het daar en sport1 bezit ik ook dus mogelijkheden genoeg

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even ter info feed voor Sky Sport 1 en in HD:

2011 PDC World Darts Championship

 

wiki

 

 

op de 24,5°W , is dus met een draaibaar systeem te ontvangen. wink

 

zie : http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads..._Ch#Post1934412

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...