Ga naar inhoud

darts

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Neptunus
Ik zit nu het Duitse sport1 te kijken, met Roland Scholten als co commentator, grappig Duits!

Oh, ik dacht al, dat zijn wel erg veel nederlandse woorden :D

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

• Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Citaat:

Dit zijn de momenten dat kabel en IPTV de boventoon voeren

En stiekem via de satelliet toch nog FTA... voor dat hele dartstoernooi geen abonnement op Sport1 nodig... En dan is het ook nog op een zender die ook Sport1 heet.

Wel geen Nederlandstalig commentaar die toch slecht beoordeeld wordt hier....
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

En stiekem via de satelliet toch nog FTA... voor dat hele dartstoernooi geen abonnement op Sport1 nodig... En dan is het ook nog op een zender die ook Sport1 heet.

Wel of geen commentaar, 180 is 180 en dat hoor je wel smile. Jammer dat afgelopen week elke keer darts met voetbal werd afgewisseld. Liever op een andere manier willen kijken dan smile.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Het ging me hier nog niet eens zozeer over Darts, maar over het gemis aan subzenders van Sport1 en ECV.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

hoe kunnen jullie die duitse sport kanalen ontvangen ?

of ga het op een manier waar je hier gelijk voor geband word als je het aan kaart

simpel maar ik weet niet hoe je dit doe

Geplaatst:

Die Duitse Sport1 zender heette vroeger DSF en is gewoon FTA te ontvangen... op 19.2 Oost, 12480 V 27500 3/4 DVB-S...

Hier wordt je echt niet voor gebanned of zo!

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

vanwege deze ongein heb ik dus ook upc er bij en bij canal digitaal alleen een familie pakket.

ik kijk ook meestal via upc en gebruik de dreambox voor buitenlandse zenders en als ik wat wil opnemen wat ik wil bewaren...

want daar schiet upc weer te kort. wil je tegenwoordig serieus tv kijken dan heb je aan 1 aanbieder niet genoeg en met je ze combineren....

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.