sattv4iedereen Geplaatst: 15 november 2010 Geplaatst: 15 november 2010 hi, ik ben tevreden over een skystar kaartje,maar zou deze graag koppelen met mijn intern cardsharing systeem. kan dit met dvbviewer in windows of niet? dank op voorhand. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
JanLuc Piccard Geplaatst: 15 november 2010 Geplaatst: 15 november 2010 Ja dat kan met de hadu of acamd plugin. In je dreambox in de cccam.cfg een f regel maken. en in je cardclient.conf een cccam regel maken.
sattv4iedereen Geplaatst: 16 november 2010 Auteur Geplaatst: 16 november 2010 dat is mij intussen gelukt,maar als ik cs doe en ik wil opnemen,happert het beeld. doe ik het met de cam en tvv kaart,dan gaat het goed. ik draai windows xp pro op een pentium 4 2.66 proccesor. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen