Con Geplaatst: 16 november 2010 Geplaatst: 16 november 2010 Yabsearch heeft als voordeel dat daar duidelijk wordt aangegeven hoe compleet het bestand is. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
bartshit Geplaatst: 16 november 2010 Geplaatst: 16 november 2010 Origineel bericht van: gerritvogels2 Wie werkt met het programma FTD3 en kan mij uitleggen hoe FTD langeretijd kan terug kijken. Bij mij is at ongeveer 14dagen. ik heb onder config tab geavanceerd max aantal spots op 2000 staan en itemsverwijderen indien ouder dan 365 dagen. Blijft toch maar steeds 14 dagen weergeven. Kan het ophalen van spots ook met een ander progje? Gerrit Misschien bedoel je dit ?.http://www.multivitamine.org/ftddb/ Gr Bart.
Sigma Geplaatst: 16 november 2010 Geplaatst: 16 november 2010 Gewoon zo dus: Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
winwiz Geplaatst: 16 november 2010 Geplaatst: 16 november 2010 Origineel bericht van: Sigma Gewoon zo dus: "Soms" is het handig om de vraag goed te lezen.... Citaat: ik heb onder config tab geavanceerd max aantal spots op 2000 staan en itemsverwijderen indien ouder dan 365 dagen. Maar dat kan iedereen gebeuren. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
marcel1970 Geplaatst: 16 november 2010 Geplaatst: 16 november 2010 google is: ftd database Je kunt alle spots van een jaar als bestand downloaden op het ftd forum, en in je programma vervangen. Daar staat ook heea uitgelegd over hoe in te stellen. @winwiz: bij email programma bij accounts kun je ook een newsserver toevoegen...maar hoe dan verder moet je zelf ff spelen "My next wife will be normal"
winwiz Geplaatst: 16 november 2010 Geplaatst: 16 november 2010 Origineel bericht van: marcel1970 google is: ftd database Je kunt alle spots van een jaar als bestand downloaden op het ftd forum, en in je programma vervangen. Daar staat ook heea uitgelegd over hoe in te stellen. @winwiz: bij email programma bij accounts kun je ook een newsserver toevoegen...maar hoe dan verder moet je zelf ff spelen Ik gebruik al jaaaaaren usenet maar dit kun je toch echt niet vergelijken met programma's als newsleecher, grabit, newsrover, newsbin enzovoorts.... Volgens mij werkte dit alleen in outlook express en dan nog alleen bruikbaar voor textgroups als ik mij goed herinner. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
marcel1970 Geplaatst: 16 november 2010 Geplaatst: 16 november 2010 Klopt wel...daar zijn newsgroepen ook voor...zeg maar een ouderwetse twitter...voor zover ik weet is het nooit uitgevonden om bestanden te uploaden/downloaden zoals velen dit nu doen. "My next wife will be normal"
Neptunus Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 Mooi werk dat downloaden via usenet, loopt ook lekker binnen met SABnzb. Helaas heb ik maar 30 dagen retentie en ben ik vaak aangewezen op torrents. FTD gebruik ik bijna niet meer, zoeken via de bekende usenet zoekmachines gaat sneller. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Rootical Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 Origineel bericht van: Neptunus Mooi werk dat downloaden via usenet, loopt ook lekker binnen met SABnzb. Helaas heb ik maar 30 dagen retentie en ben ik vaak aangewezen op torrents. FTD gebruik ik bijna niet meer, zoeken via de bekende usenet zoekmachines gaat sneller. werkt lang niet altijd even lekker als FTD. Je moet vaak gissen naar kwaliteit, source, subs etc. FTD is toch een goede feedback.
Varkentjes Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 Klopt helemaal, via FTD is de kwaliteit beter gegarandeerd. Ik gebruik uiteraard ook wel Binsearch, Yabse en de Supersearch functie van Newsleecher als extra ondersteuning als ik iets zeldzaams zoek. Maar dan ben ik altijd zeer om mijn hoede, want er zijn altijd grappenmakers bij die de posts van anderen herposten, maar dan met ongewenste extra's erbij. De bestandsnaam alleen is geen garantie dat je krijgt wat je verwacht en ik heb geen belang bij Spyware of andere rommel. Als ik via FTD op nummer zoek ben ik veel zekerder van mijn zaak.
Neptunus Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 Jullie hebben gelijk, ik gebruik inderdaad ook ftd om de post te zien maar daarna een searchprogramma om de nzb op te halen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast wanderer Geplaatst: 18 november 2010 Geplaatst: 18 november 2010 Origineel bericht van: Neptunus Jullie hebben gelijk, ik gebruik inderdaad ook ftd om de post te zien maar daarna een searchprogramma om de nzb op te halen. koala installeren.... handleiding Hier
Neptunus Geplaatst: 18 november 2010 Geplaatst: 18 november 2010 Wist ik niet, thnx! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Martco Geplaatst: 18 november 2010 Geplaatst: 18 november 2010 Origineel bericht van: Neptunus Mooi werk dat downloaden via usenet, loopt ook lekker binnen met SABnzb. Helaas heb ik maar 30 dagen retentie en ben ik vaak aangewezen op torrents. FTD gebruik ik bijna niet meer, zoeken via de bekende usenet zoekmachines gaat sneller. Kijk maar eens op het ftd forum. Ge kunt ook eens kijken naar de gratis newsservers met een retentie van +600 dagen.
guykers Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Origineel bericht van: winwiz Ik kan meer dan 800 dagen terug via giganews.. maar iemand moet mij toch eens uitleggen hoe je via email uit een nieuwsgroep kan downloaden. nieuws uit de juiste newsgroep is nog steeds te laden, usenet bevat meer newsgroepen dan de alt.binairisch. waarom zoveel paketjes, juist, die zij omgezet in een "tekst" bestand welk een maximale grootte mag hebben. oa met thunderbird (zie picture) kun je idd de tekstfiles laden. niet alleen quickpar is voor het herstellen van bestanden, ook M$ heeft voor outlook het programma Scanpst.exe ontwikkeld/gekocht. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen