Gast Geplaatst: 7 augustus 2002 Geplaatst: 7 augustus 2002 Bij mijn caravan zit ik nog te stoeien met 2 stuks Galaxis sat 500ird. Ik heb bij mijn caravan een Galaxis die dit voorjaar stopte met beeld geven. Radio doet het prima, maar via de scart geen pukkel beeld en geluid in beeld. Wel geluid via de tulpen??? Ra Ra? Via marktplaats kocht ik een andere, -past nl. precies in mijn slede- en na enig gemartel en puffen kreeg ik plotseling beeld. In het begin gaf hij aleen signaal sterkte maar signaal kwaliteit bleef leeg. Er stond wel een melding onder "unlock" maar ik weet niet of dat er iets mee van doen heeft. Toen plotseling twee maal proberen: Beeld, én geluid. Ik heb alles ingepakt én; de hele vakantie géén pukkel beeld. Het balkje signaalkwaliteit blééf leeg. Bijkomend opmerkelijk iets was dat de kanalen ook niet meer reageerden. Het enige dat in beeld komt is: E45 zoeken naar signaal op 12012 Mhz. zenders lopen ook niet op als ik op een volgend nummer druk. Nu hoorde van ik iemand dat mijn 22 hrz schakel stuk kan zijn. Weet iemand raad??? (inmiddels heb ik freqwentie van 12012 naar 12515 gezet, signaalsnelheid op 22000, polarisatie op Horizontaal, FEC 5,6 Doch dit deed ook niets) Of heeft misschien iemand een schema van de Galaxis? Hansde Groot
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen