Zalman Geplaatst: 16 november 2010 Geplaatst: 16 november 2010 Sinds kort heb ik een DM8000HD met Open-Pli waarvan ik het geluid via de DVI-HDMI kabel direct naar mijn tv stuur, danwel via optisch naar mijn home-cinema. Bij beide merk ik op genoemde zender dat het volume steeds zachter en dan weer harder wordt. Iemand enig idee? DM8000, Open-Pli, 2x CD kaart, duo LNB, Sony Bravia HD 32", JVC THA-25.
RIBO Geplaatst: 16 november 2010 Geplaatst: 16 november 2010 Heb je toevallig de automatic volume adjustment nog getest. Deze staat onder de plugin's Gr. Ribo
Catastrofus Geplaatst: 16 november 2010 Geplaatst: 16 november 2010 Nee, ik heb geen idee maar ervaar wel hetzelfde als jou. In mijn geval dan met (belgie) een, waar zo af en toe het volume zachter wordt en dan weer harder. En dan niet via CDS maar via Ziggo... 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Zalman Geplaatst: 17 november 2010 Auteur Geplaatst: 17 november 2010 Dank! Dit ga ik checken. DM8000, Open-Pli, 2x CD kaart, duo LNB, Sony Bravia HD 32", JVC THA-25.
Neptunus Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 Vreselijk irritant al die volume verschillen, het geluid van Ned1,2,3 HD is beduidend zachter dan van bijvoorbeeld schreeuwzender SMS6, vooral als die reclame gaat uitzending staat mijn bas module te stuiteren op de vloer. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neouni Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 Dat is gebruikelijk dat reclames een stuk hoger zit dan de rest, ze moeten toch proberen iets te verkopen (maar ik zet mute gewoon aan, of gebruik PiP) En ook muziek in films.
Catastrofus Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 Dit is een beetje off-topic. Want waar TS last van heeft heb ik ook zo af en toe tijdens een reguliere uitzending van, in mijn geval, Journaal Laat op Een. Tijdens een paar van die uitzendingen ging het volume omlaag en weer naar normaal. En dat heeft niets met evt commercials te maken. Ik moet trouwens wel zeggen dat het de laatste tijd niet meer voorkomt. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen