1pm Geplaatst: 16 november 2010 Geplaatst: 16 november 2010 Kent iemand een goed recept een beetje pittig welk vlees gewoon braadworst pakken of zo . 1p Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Poetsdoekje Geplaatst: 16 november 2010 Geplaatst: 16 november 2010 Gewoon braadworst en dan ketchup met daarover flink wat kerrie strooien En de kerrie heb je in allerlei scherpte's En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
abrahamsat Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 Ik denk dat je de nl braadworst niet kunt vergelijken met de typische duitse currybraadworst.de smaak is veel anders! en curry is geen kerry,en de weiswurst is heel anders gekruid.
Tonskidutch Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 als ik currywurst rezept in de zoekmachine ingeef krijg ik massa's recepten het lastige lijkt me echter die darm en het vullen ervan. overigens daar waar ik vroeger graag op Haupt Bahnhof Köln eentje tijdens het wachten op de treinverbinding genoten heb is mij nu duidelijk dat een verse braadworst met juiste saus in eens ieders braadpan kan ontstaan de braadwijze en de saus is het belangrijkste. ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Rocketscientist Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 "Haupt Bahnhof Köln" Die plek ken ik als de beste. Maar is het niet zo dat die worst in allerlei kleine stukjes wordt gehakt en daarna er de juiste saus en kerrie wordt opgedaan. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Tonskidutch Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 ja jawel, de juiste saus ook op klein gesneden stukjes (want dat is makkelijker dan een heel bestek voorzien) dan weet je ook dat de lekkerste zijn toch die worsten die niet op de gril opengebarsten zijn en alle sappen al kwijt zijn en enkel met standaard Heinz curry worden bevloeid prik nooit in een worst en laat hem 3 minuten liggen voor je hem geniet. ( het vlees en de sappen laten ontspannen na die hitte ) ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Rocketscientist Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 Nog meer leesvoer : Klikkerdeklik Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
vGnp Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch de braadwijze en de saus is het belangrijkste Nou, da's wel heel kort door de bocht. De ingrediënten, met of zonder (natuur)darm, de feinheit, de breuk van de (natuur)darm en, zoals je al wel noemde, de saus en eventueel currypoeder zijn van wezenlijk belang. Onlangs was er op N24 Wissen of Kronzuckers Kosmos nog een Imbiss die 23 verschillende soorten curryworst op de kaart heeft. En tussen die 23 variatie's zat al heel erg veel verschil. En dan heb je nog de regionale verschillen, die gigantisch zijn. En dat heet allemaal currywurst. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Tonskidutch Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: Tonskidutch de braadwijze en de saus is het belangrijkste Nou, da's wel heel kort door de bocht. vGnp ja want er zijn dus zoals je al zelf aanduidde massa's recepten en gegarandeerd eet je in Köln andere currywurst dan in Hamburg smaken verschillen sowieso dus komt het in de basis er op aan: de juiste braadwijze en saus maken... wil je er een heel specifiek namaken dan moet je naar het geheim van de kok vragen 1pm toch? en dat zal vaker ontluisterend zijn. ik hou wel van kort door de bocht ofschoon ik nu al teveel heb geschreven. ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
vGnp Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 Vanavond (17-11-2010) is er om 18:27 weer een worstmaker op N24 Wissen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Tonskidutch Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 naar kookprogramma's of over gezond eten kijk ik graag thanks (opname modus aan) Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
1pm Geplaatst: 17 november 2010 Auteur Geplaatst: 17 november 2010 inmiddels de worst gemaakt : braadworst gekocht deze gebakken daarna in stukken gesneden curry erover en pittige kerrie(gekocht in duitsland ) en hmmmmmmm smaakte goed thkx guys 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gerard 76 Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 Nou,nu loopt ons het water in de mond...
Rocketscientist Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 Citaat: Nou,nu loopt ons het water in de mond... De goede dingen in het leven hoeven niet duur te zijn. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Amager95 Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 Origineel bericht van: happysat Deze kleine Nurnburger worstjes had ik laatst gehad: dit doet mij toch eerder aan iets anders denken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen