Ga naar inhoud

Audio CD afspelen op een DM8000 gaat niet makkelijk met PLI.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De vrouw van mij wilde een audio cd afspelen op de DM8000,even later belde ze mij met de vraag hoe dat moest.toen moest ik eerlijk zeggen dat ik dat niet wist omdat ik dat bijna nooit doe.Maar nu is het zo dat ik onder Pli ook niet eerlijk wat kan vinden om dat te doen.Het zal best kunnen dat dat mogelijk is,maar is er niet iets om dat te makkelijker te maken bijvoorbeeld een extra audio cd menu?

Geplaatst:

Normaal gesproken moet er een popup komen na het sluiten van de lade, alleen oke drukken is dan voldoende om de CD te starten.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: Henksat
Normaal gesproken moet er een popup komen na het sluiten van de lade, alleen oke drukken is dan voldoende om de CD te starten.

Net wat je zegt "normaal" maar hier bij Pli niet hoor? Er gebeurd gewoon niets en de CD/DVD speler is bij audiocd nergens te vinden.Alleen als ik een DVD afspeel werkt het wel.Het zou mooi zijn als er gewoon een simpele muziekspeler in zat die niet alleen de hardeschijf ziet maar ook de CD/DVDspeler
Geplaatst:

Als ik het hiet probeer op een DM8000 komt de popup meteen.

(Openpli 12-11-2010)

zo even door de softwarelijst gekeken wat er op de DM8000 staat hier, denk ik dat deze plugins effect hebben er op:

-Extensions\dvdplayer

-Extensions\cdinfo (voor het lezen van de namen enzo)

Ik hoop dat je niet je cdtje vol met MP3's die tegenwoordig zo een beetje in alle nieuwe apparaten draait als een audio cdtje.

Geplaatst:
Origineel bericht van: APPLE
Misschien toch eens een nieuwe / verse installatie uitvoeren, want het werkt idd goed met openPLI

Dat zeg ik net dat is zaterdag gebeurd uitschakelen weer aanzetten en de bovenste knop vast houden tot je stop krijgt met het ip adres.Daarna de laatste pli erop.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Henksat

Ik heb op het Pli forum ook deze vraag gesteld,ook daar kreeg ik het zelfde antwoord als jij hier geeft.Maar eerlijk ik weet best hoe ik Pli moet installeren,maar audio cd blijft het niet doen. zelfs niet met de firmware van vandaag,zonder settingslijst en ook zonder skin.dus helemaal kaal,En dan nog werkt de Audio CD niet welke muziek cd ik ook gebruik.Gewone film DVD's gaat prima.
Geplaatst:

Ik kan niet een duidelijk reden bedenken waarom het niet op een schone installatie zou werken als hij DVD's wel meteen pakt.

Ik zou bijna denken dat de laser in de speler in de dreambox op 1 of andere manier stuk is.

Als de laser van een DVD brander stuk gaat kan je bij somige merken alleen nog cd's lezen, dus misschien kan het omgekeerde ook waar zijn ?

Geplaatst:

Ik weet niet wat er hier aan de hand is, maar ik heb nogmaals Pli schoon geinstalleerd (19-11-2010)En nu werkt het wel ik denk dat er ergens iets niet goed ingesteld is.maar het werkt weer.Wel vreemd dat ik bijna 3X Pli moest installeren voor het wel werkte.Eigenwijze hardware hihi

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen