Gast Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 Hallo,<P>Misschien omdat het zo lekker warm buiten is maar zag dat de Goldcard een beetje gebogen was (door het pinnetje dat de kaart voelt in de humax).<BR>Heb nu een pic kaartje gebruikt ,deze veel steviger.<BR>Software met gold140 erop hetzelde als bij een goldkaart.<BR>Lees eigenlijk altijd een goldprogrammer voor goldcards maar je kunt ook pickaartje ermee programeren en misschien wel meer!!<BR>Heeft iemand tips i.v.m temperatuur of moet ik echt een fan inbouwen!!<P>
Gast Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 Met dit weer moet je ook niet voor de TV hangen; maar als je nog plek hebt in de koelkast...........<BR>Alleen werkt de AB dan zo moeilijk <P>Maar een Fan is wel 't minste (liever 2)
Gast Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 FF een vraagje:Hoe hebben jullie dat precies gedaan met een ventilatortje?<BR>Gewoon een 12Volt fannetje bovenop de Hummie gelegd ofzo of ingebouwd?<BR>Mijn hummie heeft het ook knap warm dus wil ik hem wat verkoeling geven!<P>Gr<P>Maantje
Gast Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 @Maantje<BR> <BR>1 boven de Cams, en 1 boven de voeding (intern)<BR>een beetje passen en meten en aansluiten via de 12V aansluiting achterop die bestemd is voor een motorbesturing
Gast Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 De hoge warmte ontwikkeling kan ook worden getempert met een GW met een snellere processor dan de standaard 4 Mhz. Er zijn 20 Mhz GW's die minder warmte produceren.
Ibby Geplaatst: 31 juli 2001 Geplaatst: 31 juli 2001 met deze temperaturen hebben de humaxs meer problemen om de warmte kwijt te raken.<BR>bij mij is de kamer temperatuur 30 graden en heb nu een kleine kamer ventilator er voor geplaatst en dat werkt met deze hitte perfect.<BR>Ibby
Gast Geplaatst: 31 juli 2001 Geplaatst: 31 juli 2001 Bedankt voor de hulp, zal dan toch maar 2 fan's inbouwen!!!
Gast Geplaatst: 31 juli 2001 Geplaatst: 31 juli 2001 Ik heb mijn 20Mhz GW gekocht bij Geronimo van de ***geen-reclame***
Gast Geplaatst: 31 juli 2001 Geplaatst: 31 juli 2001 Ik heb bij een kennis een humax 5400 gezien met 3 goldcards erin en dat ding staat nog in een afgesloten kast zonder ventilatie en speelt 24u op 24u zonder problemen !!<BR>Ik dacht dat de kaartjes(+- Fl 50 op internet vb zoeken op goldcard via ilse) geen speciale of snelle versie's zijn .<p>[ 01-08-2001: Message edited by: GoldFixer123 ]
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Bedankt voor jullie reacties.<BR>Ik ga nu gelijk de fan's inbouwen en daarna mijn Hummie overklokken zodat de Hummie sneller zapt!!!<BR>Oh nee, dit is niet Tweakers.net maar een echt forum!!!!(hahahahahaha) <P>Greetz everybody<P>Maantje
jonas Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Hi,<BR>ik denk dat er verschillende voedingen in de humax zitten, zodat de ene wel heet word, en een andere weer niet.<BR>De mijne staat ook bijna altijd aan,in een kast met aston ci erin; hij word een beetje warm, ik kan de kaart nog gemakkelijk tegen mijn wangen houden, zonder dat het vel verschroeit.....<P>gr<BR>jonas Greetz van Jonas Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Duck:<BR><STRONG>Ik heb mijn 20Mhz GW gekocht bij Geronimo van de ***geen-reclame***</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik zie op die site anders niks staan over 20Mhz GWers. Heb je daar verder nog voordelen van? Draait ie dan ook op 20 Mhz? Dan zou die juist warmer moeten worden zou je denken. En als ie op normale snelheid draait, is het alleen nuttig voor de warmte dan?
Aanbevolen berichten