groeselt Geplaatst: 19 november 2010 Auteur Geplaatst: 19 november 2010 merk al op dat films erg schokkken, ben alweer bezig met de pc te mounten, de dream ziet wel de pc, maar kom er niet in. hopelijk lukt dit met een goede tip en dan kan ik misschien de dvd bestanden gewoon via de dvd player met ondertiteling afspelen.
balabo Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Ook onder Newnigma heb je gewoon een mediaplayer en dvd-speler. Die zitten standaard onder de menu-knop. Als je de mappen op je pc deelt kun je dus gewoon dvd's bekijken met de dvd-speler van je Dreambox. Werkt nu (zie de hierboven genoemde thread) perfect! balabo DM 800HD + DM8000 (sscc) + rotor 50E-50W + Philips 46pfl9704
groeselt Geplaatst: 19 november 2010 Auteur Geplaatst: 19 november 2010 Dit weet ik. Maar de hd van de dreambox is vol en heb de hd van de pc vol staan met films die ik wil streamen
Satdorus Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Origineel bericht van: Satdorus Waarom deel je je d:\films niet? En dan met Dvdplayer en/of mediaplayer afspelen. Zie dit topic Ik zal mezelf 'n keer quoten. Misschien valt het nu wel op.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen