SnijdeA Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Origineel bericht van: Superdimi Ik begin nu toch te twijfelen aan de werking van de Sweex-USB stick icm met de DB. Hoewel ik hier ook niet helemaal van overtuigd ben omdat ik wel internet verbinding heb met de DB. Daar kom je eenvoudig achter, probeer eens een skin te downloaden. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Superdimi Geplaatst: 19 november 2010 Auteur Geplaatst: 19 november 2010 Ik heb nu de DHCP-server van mijn router aangezet en het het vaste ip-adres van mijn dreambox verwijderd. Raar maar waar nu kan ik wel in mijn Dreambox komet met DreamBoxEdit en DCC. Vreemd, maar het werkt nu in ieder geval..! Dreambox 7025+ /Stab-HH100 / Triax88
Gast MiLo Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 DHCP doet ook wel meer dan alleen een IP adres uitdelen (daarom raad ik het ook iedereen aan om te gebruiken).
SnijdeA Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Origineel bericht van: Superdimi Ik heb nu de DHCP-server van mijn router aangezet en het het vaste ip-adres van mijn dreambox verwijderd. Raar maar waar nu kan ik wel in mijn Dreambox komet met DreamBoxEdit en DCC. Vreemd, maar het werkt nu in ieder geval..! Misschien was toch je ip adres, of je subnet mask niet correct of had je een ip conflict. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Superdimi Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Geplaatst: 29 november 2010 Na een tijdje via Wifi geexpirimenteerd te hebben vind ik dit toch nog niet super werken. De verbinding was alles behalve stabiel te noemen. Uiteindelijk heb ik dus dit weekend toch maar een UTP-kabel getrokken tussen de router en de box. Hiermee behoren alle problemen met Wifi definitief tot de verleden tijd. Ik maakte overigens gebruik van een Sweex wireless 54G WIFI USB stick. Misschien heeft het hier mee te maken en is dit een tip voor andere gebruikers. Groeten, Superdimi Dreambox 7025+ /Stab-HH100 / Triax88
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen