Ga naar inhoud


beschermfolie nodig samsung galaxy s?


Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Wat is een samsung galaxy s ?
Voor jou is dat duidelijk maar ik heb geen idee wat het voor een ding is. confused


Mobiele telefoon. Was misschien wel handig geweest door TS om dit even erbij te vermelden, omdat we niet allemaal zo op de hoogte zijn van de modellen.

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: dreamlover8000
sinds vorige week in bezit van de samsung galaxy s.
vorig toestel was een omnia 2, die enorm snel krast.
heb bij de omnia2 toen scherm laten vervangen en toen zagg beschermfolie erover heen.

Nu blijkt de galaxy s speciaal gehard glas te hebben (gorilla glas) zou ik dan nu echt geen beschermfolie nodig hebben?



Ik heb ook een Galaxy S besteld momenteel gebruik ik een Experia Mini Pro die heeft ook gehard glas daar heb ik folie op zitten..wat me wel opvalt is dat het folie ontzettend gekrast is maar de omgeving naast het folie niet.!!

Verder merk ik b.v dat het aanraken af en toe verhinderd wordt door de folie..waardoor je echt kracht moet gaan uitoefenen in plaats van "swypen"

Het principe werkt anders als b.v een ander aanraak scherm waar je met een "pen" kunt typen dat lukt hier niet op.

Dus proberen zou ik zeggen..

Gr.Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf een I-phone 4 waar ik direct een beschermfolie op had gezet, maar zelf beviel het mij niet en dus weer verwijderd. Vind de scherm ook mooier zonder de folie.

 

Maar meningen verschillen uiteraard.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JanR
Ik heb een bescherm hoesje van leer gekocht voor mijn Samsung Wave. Daar gaat ie in als ik ergens naar toe ga. smile


Zie je dan nog wat? wink

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...