Gast pleenmeel Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Maakt een 'worm' dan een netwerkverbinding buiten de stack om? Scriptje ooit even snel in elkaar gezet. Was vooral een leuke oefening.
Littlesat Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Worm... Via een vriendje door de normale poort via een of ander geheim commando Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
renzie Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Mijn ziggo kanalen gaan niet meer open met 2.20 moet er weer iets aangepast worden aan de camdata en camkey? renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Gast michel 33 Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 ik heb cccam 2.20 op openpli staan en werkt perfect
dream-on Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Origineel bericht van: renzie Mijn ziggo kanalen gaan niet meer open met 2.20 moet er weer iets aangepast worden aan de camdata en camkey? renzie hier werkt ie wel op ziggo (voormalig tvhome) zonder enige aanpassing in de cfg. Vu duo2 met pli
Anti-attack Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Hier met cccam 2.20 op openpli ook perfect, en op ziggo ook no probs! 2x Gigablue Quad S/S/C/C Oscam, Gigablue IP BoxDM 800HDse PVR DVB-S/USB-C Oscam, DM 800HDse PVR DVB-C OscamWavefrontier T55 13/19/23/28 Synology DS214+ en DS211+ NAS, Raspberry PI als Oscam server
michel130 Geplaatst: 20 november 2010 Geplaatst: 20 november 2010 2.2.0 werkt goed. Vraag me alleen af als er nu een virus in zit of niet. Zijn het nu HOAX of spook verhalen, of zou het allemaal onzin zijn. De 1e forum zegt van wel, de ander niet etc... Voor de rest draait die goed, zapt sneller hier met canaldigitaal kaart. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
dream-on Geplaatst: 20 november 2010 Geplaatst: 20 november 2010 en die hoax, wat zou die moeten doen, stichting brein informeren? Vu duo2 met pli
drz Geplaatst: 20 november 2010 Geplaatst: 20 november 2010 Er zou best een namaak cccam op het net kunnen komen, die stiekem af en toe even naar een bepaalde server 'belt' om wat gegevens door te geven. Ik zou niet weten wat de maker er aan zou hebben als hij een backdoor of een terugbelsysteem in CCcam zou bakken. Waarschijnlijk zou de maker hooguit wat payservers kunnen chanteren, maar verder zou ik het niet weten. De doorsnee gebruiker zou hooguit verlinkt kunnen worden, maar het downloaden van gegevens voor eigen gebruik is niet strafbaar gesteld, dus tja..... 'dress me up and call me Lucy' mocht het wel zo zijn. "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
MySat Geplaatst: 21 november 2010 Geplaatst: 21 november 2010 Heeft iemand deze versie inmiddels op een NSLU2 draaien ? Zo ja, met welke OS variant ? Laatste Debian ? Alvast bedankt Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
albertmol Geplaatst: 21 november 2010 Geplaatst: 21 november 2010 Origineel bericht van: MySat Heeft iemand deze versie inmiddels op een NSLU2 draaien ? Zo ja, met welke OS variant ? Laatste Debian ? Alvast bedankt Jahoor, draait zonder problemen met SlugOS 5.3-beta. DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85 Control4 Home Automation
Cobus R Geplaatst: 21 november 2010 Geplaatst: 21 november 2010 hier ook op de nslu2 met openslug 3.10 is het volgens mij. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Niels Wagenaar Geplaatst: 21 november 2010 Geplaatst: 21 november 2010 Origineel bericht van: drz Er zou best een namaak cccam op het net kunnen komen, die stiekem af en toe even naar een bepaalde server 'belt' om wat gegevens door te geven. Er gaat al jaren een gerucht de ronde, dat men de serials uit CCcam kan uitlezen. Dat wil zeggen, de serials van je lokale kaart en die van de personen waar je ook mee verbindt. Het enige wat je nodig hebt, is de poort waar CCcam op draait. Behalve chantage, kan ik mij ook voorstellen dat de providers en bedrijven zoals NDS, etc deze informatie graag willen hebben. Het maakt niet uit of het gaat om een payserver of de consument die deelt met zijn vrienden, ze lijden gewoon inkomstenverlies en willen dit ergens op kunnen verhalen. Persoonlijk denk ik dat ze eerder de cardsharing protocollen gaan en willen verbeteren, om het zo de kop om te draaien. Uiteindelijk kunnen alleen de grote payservers blijven bestaan en die gaan ze natuurlijk wel aanpakken. Maar goed, gelukkig hoeven wij ons geen zorgen te maken. Want wij houden ons alleen bezig met binnenshuis sharing, toch heren? Mvg, Niels Wagenaar Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
vGnp Geplaatst: 21 november 2010 Geplaatst: 21 november 2010 Origineel bericht van: Niels Wagenaar Er gaat al jaren een gerucht de ronde, dat men de serials uit CCcam kan uitlezen. Dat wil zeggen, de serials van je lokale kaart en die van de personen waar je ook mee verbindt. Het enige wat je nodig hebt, is de poort waar CCcam op draait Aangezien je - als je alleen aan LAN sharing doet - met zekerheid niet aan port forwarding doet, is er volgens mij niks aan de hand. En als je aan sharing buitenshuis doet, dan staat je IP adres in de CCcam.cfg van iemand anders. Daar zou ik me meer zorgen over maken dan over het kunnen uitlezen van serials. En het is geen gerucht, er is een tooltje voor. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen