Ga naar inhoud


2e TV op slaapkamer


edwin40

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb in de woonkamer een reebox 9000HD staan (voorheen) had ik een philips 6073,echter deze ontvanger heb ik ook nog.

Nu wil ik bij mijn zoon tv aansluiten kan ik gewoon op mijn duo LNB een coax naar de 6073 trekken op de slaapkamer, en er zal nog een kaart in moeten toch?( ik heb de oude zwarte nog wel )gaat dit werken?

 

Of kan ik gewoon doorlussen vanaf de 9000HD?

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


HEb je een duo LNB met 4 aansluitingen? Zo ja dan inderdaad aparte kabel trekken. Zo nee, dan ben je aardig beperkt. Ten eerste is de kanalenkeuze boven afhankelijk van waar de Rebox naar kijkt en ten tweede is mijn ervaring dat het doorlussen alleen werkt als de REbox aan staat, zodra deze op standby gaat wordt er niet meer doorgelust. Op je tweede kaartje (als die nog geactiveerd is of kan worden) zou je een neveabonnement van € 2,50 kunnen nemen, anders een nieuwe nevenkaart bij CD bestellen

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dit geval kun je de 2e aansluiting van de DUO LNB gebruiken voor de slaapkamer, coaxkabel trekken van de LNB naar de Philips op[ de slaapkamer en je hebt beeld.

Als het huidige hoofdabonnement minimaal het Basis pakket heeft dan kun jij je voor € 1,= p/m op het minimale pakket (Top Set) voor de slaapkamer abonneren.

Hierbij krijg je dan alle Nederlandse CD zenders behalve RTL8.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Het meest handige stappenplan heb je al kunnen lezen:

 

1. Kabel van je LNB naar de slaapkamer trekken (en aansluiten)

2. Kaartje activeren of nieuw kaartje scoren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...