Ga naar inhoud


Een Ipad kloon, is dat wat?


Aanbevolen berichten


  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Deze kost ook rond de 400 US dollar.... zonder 3G een vergelijkbare Ipad € 499

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja... Die € 400 is zonder Vat, laten we zeggen een procent of 5 (dit ligt aan de staat waarin het gekocht wordt), en de invoerbelasting en shippingcost. Volgens mij komt hij zelfs duurder dan een iPad...

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dutchsat
Origineel bericht van: Michel
En dan heb je het nog over een heel behoorlijk stukje hardware en niet een China cloon van 140 euro.

Mvg,

Michel
De Apple Ipad2 en Ipad zijn allen een china cloon van de china Tablets. De hardware buiten het scherm is bij de Chinezen uitgebreider, dat heb ik nu al beschreven.
Ik zou dan graag een link hebben naar het chinese origineel...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er dan meteen 100 importeren, je kunt er rijk mee worden smile. Zorg wel dat je niet bereikbaar bent voor "aftersales". Ik ben bang dat je er een paar terug krijgt omdat het toch niet aan de verwachtingen voldoet. De kopie/kloon zou misschien beterkunnen zijn.....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker weekende je weg geweest :-)

Info over de ruzie met chinese leveranciers.

 

Ik praat dus altijd over pads van Euro 150,00, iedereen kan dit controleren op de bekende chinese sites, maar vraag mij niet naar links, want die truukjes ken ik. Dat levert mij een ban op, zou een paar goed uitkomen.

 

Euro 400,00 zou ik nooit uitgeven voor een chinese pad, dan zou ik altijd een tweedehandse iPad kopen als ik dit zou willen en dat budget had.

 

 

 

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zal ik maar een duit in het zakje doen als topic starter.

 

Ik heb een HITS A81-G gekocht. Kostprijs was rond EUR 225.

Besteld via een site in Engeland die hem uit voorraad kon leveren. Service van de dealer is top.

 

Ik ben er zeer enthousiast over. Kwa formaat gelijk aan een Samsung. Android was geinstalleeerd met diverse apps. GPS en G3 ( via een dongle ). Het scherm werkt ook heel lekker.

 

Binnenkort komt er een instructie beschikbaar hoe je hem kan opstarten met windows CE 60. Is hij tijdens de vakantie te gebruiken als TomTom.

 

Mocht je meer willen weten waar je hem kunt kopen stuur dan een PM

 

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit, is een mooie pad, zeker nu hij al android 2.2 draait met een A8 processor. Een 7" model staat bij mij nu nog op de kooplijst.

 

Ik heb van mijn Pad een multimediacenter van gemaakt, voor de Mp3's en Internetradio en de games van de kids die ik via HDMI op mijn flatscreen heb aangesloten. Werkt perfect maar alleen is de 10" pad te groot om in mijn kast te plaatsen, een 7 inch model past precies bovenop mijn vu+ duo en dan kan ik hem vast erop laten staan. Ik wilde daarvoor eerst een Ipod nemen, maar de Pad doet alles wat de Ipod ook kan, maar kies toch voor meer uitbreidingen zoals een USB stick en zo. Het is wel lollig dat mijn meest favoriete applicaties ook op de Ipad beschikbaar zijn, dat betekent dat Android meer en meer door de diverse ontwikkelaars serieus wordt genomen.

 

Ben heel tevreden met de Pad, als ik ga internetten op mijn vaste pagina's en krant gebruik ik altijd de Pad. Op één accu doet ie het 6 tot 9 uur, daar ben ik tevreden mee. Is echt genieten.

 

Overigens op Android heb ik ook een routeplanner met alle kaarten van Europa. Ik zou niet teveel rommelen met andere besturingssystemen al is het maar dat je na een herinstall geen toegang meer hebt tot de Android store als je je serienummer kwijt bent, maar als je weet waar je mee bezig bent is het wel leuk al is het maar om te testen. Die vrijheid heb je met zo een Pad.

 

 

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er zo één hier. Rechtstreeks vanuit China. Heedt 165€ gekost en is nu na 5 maanden kapot: touchscreen doet het niet meer. Ik kan hem voor garantie terugsturen naar China op mijn kosten.

 

Een raad: blijf eraf! Koop een serieus merk bij een locale dealer.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fdm,

 

Dat blijft altijd een risico als je zelf importeur speelt. Had jij deze via een NL dealer gekocht dan was je €100,00 meer kwijt geweest.

 

Daarom koop ik alleen maar in China bij agenten die een goede waardering hebben en de zaken zelf testen alvorens op te sturen. Mijn leverancier heeft een tevredenheidsscore van 97%, dat betekent dus dat 3% niet tevreden is. Kan best zijn dat daar hardware problemen in zitten. Wil je garantie dan rest niets anders dan de zaak terug te sturen, maar inderdaad de kosten wegen vaak niet op het voordeel.

 

Ik denk dat het beter is om in Hong kong een losse touch screen te kopen voor jouw tablet, dat kost max. rond de €50,00. Handleiding wordt erbij geleverd.

 

Ik denk dat iedereen zich voor zichzelf moet uitmaken of men dat wel wil, maar om het nu direct af te raden. De keuze van Rocketscientist is juist zijn zijn geval.

 

Ikzelf heb al meerdere malen voor een I-phone het (touch)screen vervangen, maar meestal waren ze dan gevallen. Het is nu eenmaal een storing eigen aan het soort toestel. In Nuth ligt nederlands grootste reparateur van Smartphones en Pads, ze verzuipen in het werk op dit moment. Ze doen daar oa. alle garantiezaken voor de meeste NL telecomproviders.

 

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Nou ik heb er ook 1 laten komen uit china, Lijkt sprekend op de ipad2, aluminium achterkant capacitive multitouch touchscreen. android 2.2 erop, 1.3M camera, 800 Mhz freescale processor. Klinkt goed op zich toch?

 

NOU HET IS EEN SLOOM DING, WAT VEEL TE DUUR IS VOOR WAT JE KRIJGT. ik heb er totaal 220 eur. voor betaald. Hij laad niet verder op dan 50%, en is na 25 minuten leeg. Android OS bevalt mij ook niet echt.

 

Wat heb ik geleerd?, beter wat meer geld uitgeven voor wat goeds, Ipad2 bijvoorbeeld. Nee ik ben geen fanboy, anders had ik dit Chinese ding niet gekocht. Mij bevallen de Apple producten gewoon goed (heb Imac en Ipod).

 

Ik irriteer mij altijd aan dat gezever dat Apple om de merknaam gekocht word, dat is absoluut niet zo, het zijn gewoon mooie goede producten. Waarom zouden mensen anders alle beperkingen die Apple met zich meebrengt accepteren?, gewoon omdat het plezierig werkt, Amen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...